AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Er sammen med en mann som er min bestevenn og sjelevenn. Alt er bra bortsett fra en ting: han er konfliktsky og lyver. Dette har begynt å plage forholdet fordi han unngår å si ting som igjen føles som en løgn og en svik gang på gang. Hovedproblemet er at han lyver om hvor mye kontakt han har med sin ex. De sender mld og ringer men aldri når jeg er tilstede. I tillegg later han som ingenting selv om de har kontakt. (De var på flørtern rett før vi ble sammen og sendte bilder og savner deg mld, og har et par rett før osv) Hun har utnyttet han i alle år og det virker ikke som han klarer å gi slipp på henne selv om det går utover forholdet vi har. Om hun sier hopp så hopper han. Og han velger da å gjøre som hun sier for å unngå konflikt og holder det skjult for meg enda det skaper konflikt her hjemme ift planer vi har lagt i familien. Vi prøver å ha en familie gående her hjemme mens han hele tiden føyer seg etter sin ex og hva de skal og dette fungerer ikke. Hvordan løser man dette? Er det forholdet til meg eller henne han skal ta hensyn til? Nå gjør han som exn sier og lyver til meg om det. Hva er viktigst? Han er min nr 1 uansett hva det er mens jeg alltid må forholde meg til en annen i tillegg. Det er to i et forhold ikke tre..... Anonymkode: 3ad8f...4f9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Høres ut som hans bestevenn er eksen. Anonymkode: 671cf...b09 3 1
Ulf-Bjarne Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 Hvorfor i all verden aksepterer du at han er i kontakt med eksen?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Han er ikke din sjelevenn og ikke din bestevenn, han er hektet på eksen. Du har et problem og jager det utilgjengelige. Anonymkode: 4fe86...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 De har barn sammen så en viss kontakt må de ha. Det jeg stusser på er at han skjuler det. Har vært et tema fra dag en men det blir ingen endring og dette gjør at det føles ut som en kjærlighetssorg for min del Anonymkode: 3ad8f...4f9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Det beste er nok å ha ham som venn og ikke kjæreste. Anonymkode: ef1b5...535 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er sammen med en mann som er min bestevenn og sjelevenn. Alt er bra bortsett fra en ting: han er konfliktsky og lyver. Dette har begynt å plage forholdet fordi han unngår å si ting som igjen føles som en løgn og en svik gang på gang. Hovedproblemet er at han lyver om hvor mye kontakt han har med sin ex. De sender mld og ringer men aldri når jeg er tilstede. I tillegg later han som ingenting selv om de har kontakt. (De var på flørtern rett før vi ble sammen og sendte bilder og savner deg mld, og har et par rett før osv) Hun har utnyttet han i alle år og det virker ikke som han klarer å gi slipp på henne selv om det går utover forholdet vi har. Om hun sier hopp så hopper han. Og han velger da å gjøre som hun sier for å unngå konflikt og holder det skjult for meg enda det skaper konflikt her hjemme ift planer vi har lagt i familien. Vi prøver å ha en familie gående her hjemme mens han hele tiden føyer seg etter sin ex og hva de skal og dette fungerer ikke. Hvordan løser man dette? Er det forholdet til meg eller henne han skal ta hensyn til? Nå gjør han som exn sier og lyver til meg om det. Hva er viktigst? Han er min nr 1 uansett hva det er mens jeg alltid må forholde meg til en annen i tillegg. Det er to i et forhold ikke tre..... Anonymkode: 3ad8f...4f9 Og dette er din sjelevenn? Nei. Han virker som eksen er hans sjelevenn. At du orker godta dette. Anonymkode: 26202...19b 2
Bombasi Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 Han virker ikke å være hverken din bestevenn eller sjelevenn, for da hadde han ikke holdt på slik. Tror du må våkne litt opp og innse at det fine og flotte du tror du har ikke er så fint og flott likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Skrevet 19. april 2024 Har de barn sammen? Anonymkode: 09df8...266
Nymerïa Skrevet 19. april 2024 #10 Skrevet 19. april 2024 Han er din nummer 1 og du er hans nr 2 eller 4 eller 17. Jeg lurer på hvor lenge du kommer til å holde på med dette opplegget. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #11 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har de barn sammen? Anonymkode: 09df8...266 De har barn ja og må ha kontakt Anonymkode: 3ad8f...4f9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #12 Skrevet 19. april 2024 Når du lager drama så er han redd for å si det fordi han orker ikke drama. Men han juger og det blir drama uansett. Problemet er deg TS fordi du straffer han for noe som skjedde før dere ble sammen. Stoler du ikke på fyren så dump han. De har barn sammen og det er hans første prioritet å holde seg venn med eksen. Du gjør saken bare verre 🚩Har du skrevet 2 tråder denne uken så kanskje greit å gi seg snart 🤦🏽♀️ Anonymkode: 69c9a...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå