AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 I 1983 når jeg var 14 så begynte jeg og røyke ble 2 om dagen en på morgenen før jeg gikk inn på skolen og en på kvelden før jeg la meg, mamma røykte og lot meg røyke for hun mente at det kunne ikke skade da jeg var en aktiv person, når jeg fylte 18 og kunne kjøpe tobakk så økte jeg det til en pakke (20 om dagen), når jeg fylte 47 så merket jeg at jeg ble fort tungpusten og at jeg hadde ofte sure oppstøt så jeg dro til fastlegen, og henviste meg til en lungelege og han sa "slutt og røyk" og jeg svarte at jeg skulle røyke ferdig pakken min så var det slutt, 3 dager senere fikk jeg et hjerteinfarkt og de fant ut at jeg hadde to årer som var helt tett, så da var det hjerteoperasjon fikk klar beskjed om og legge om livsstilen slutte med tobakk, spise sunnere og mosjonere, hvis jeg ønsket og leve etter 60 nå er jeg 55 og jeg har ikke vært så sprek siden jeg var i 30 årene, det er skummelt og tenke på hvor mange som aldri slutter og røyke til tross for daglige plager, min beste vennine sluttet når hun var 40 pga faren døde av kols og lungekreft jeg forstår meg ikke på dagens ungdom, med all den infoen dem har så velger mange og røyke snakk om og ødelegge livet sitt... Anonymkode: 4027e...421
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Mange som dør i trafikken daglig men det skjer IKKE meg.Samme med røyken.Du MÅ få plager før du bryr deg om egen helse. Anonymkode: 5a777...fb9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 11.30): jeg forstår meg ikke på dagens ungdom, med all den infoen dem har så velger mange og røyke snakk om og ødelegge livet sitt... du kan ikke gå ut ifra at en 16-17-18 år gammel tiktok-avhengig hjerne har kapasitet til å forstå det du med din livserfaring har forstått Anonymkode: 2623d...49f 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Dagen unge er understimulert,her skal det gå fort i svingene og skje noe hele tiden.Alt den infoen gikk rett forbi nesa.Få info ut på Tik Tok. Anonymkode: 5a777...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 11.30): jeg forstår meg ikke på dagens ungdom, med all den infoen dem har så velger mange og røyke snakk om og ødelegge livet sitt... 2% av ungdom røyker, det er ikke mange Anonymkode: 5c22f...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå