AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Jeg er ikke så åpen av meg, og daten føler han ikke lærer å kjenne meg. Hvordan skal jeg åpne meg for at han skal få se alle sidene mine? Fortelle om alt det som har vært vanskelig i livet og er sårt? Trenger hjelp Anonymkode: 61b22...cb0
TomSawyer Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så åpen av meg, og daten føler han ikke lærer å kjenne meg. Hvordan skal jeg åpne meg for at han skal få se alle sidene mine? Fortelle om alt det som har vært vanskelig i livet og er sårt? Trenger hjelp Anonymkode: 61b22...cb0 Skriv det til ham.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 TomSawyer skrev (Akkurat nå): Skriv det til ham. Skrive hva da? Anonymkode: 61b22...cb0
TomSawyer Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skrive hva da? Anonymkode: 61b22...cb0 "alt det som har vært vanskelig i livet og er sårt? "
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Nei, jeg anbefaler ikke å trekke frem store, såre livstraumer hverken skriftlig eller muntlig til en du kun dater. Du kan åpne deg på andre måter også, og det beste er å vise de positive, kanskje litt teite, sidene med humor. Vil du sjekke hvordan han stiller seg til dine personlige traumer, kan du evt ta det opp/ vinkle innpå som et generelt tema uten å avsløre at du personlig har opplevd det og det. Da har dere en dypere samtale om temaet uten at du knyttes til hendelser/situasjoner. Reflektere med han omkring tema kan være en fin måte å se ting utenfra for deg og sjekke hvordan han reagerer og hvilke holdninger han har. Er han et medmenneske med empati omkring det så vet du at du kan fortelle han om ditt på et senere tidspunkt. Er han en iskald drittsekk, så vet du også hva du har å gjøre med. Anonymkode: 34bcd...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå