Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ferdig med denne igår. Ler fortsatt når jeg tenker på den. Det er skjelden at jeg ler høyt på toget/bussen når jeg leser en bok men med denne så skjedde dette opptil flere ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken er god, men utførelsen ble altfor lang. Tror den var morsommere å skrive enn å lese.

Fru Nitha

Skrevet
Ble ferdig med denne igår. Ler fortsatt når jeg tenker på den. Det er skjelden at jeg ler høyt på toget/bussen når jeg leser en bok men med denne så skjedde dette opptil flere ganger.

Enig.

Jeg hadde lydbok på MP3 og følte meg til tider litt "rar" ved å sitte å le. Kim Haugen leste denne på en fortreffelig måte.

Skrevet
Tanken er god, men utførelsen ble altfor lang. Tror den var morsommere å skrive enn å lese.

Fru Nitha

Veldig enig! Det var en strålende ide, men det virket ikke som forfatterne hadde lagt noe særlig arbeid i å skrive den.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg kommer i hvert fall aldri mer til å kjøpe lodd til støtte for Norske kvinners sanitetsforening!

Skrevet

Ble faktisk ferdig med den igår! Den van morsom, ja. :)

Skrevet

Jeg har også lest den - vittig! :ler:

Skrevet

Driver med denne nå. Den er hysterisk morsom til tider.

Tror nok du må ha lest DaVinci koden først for å få noe utbytte av denne boken.

Det jeg syns er artigst med Madonnagåten er at jeg plutselig ser DaVinci koden på en helt annen måte.....

Er liksom ikke like imponert lenger........ ;)

Samtidig så ser jeg hele tiden fjeset til Knut Nærum foran meg når jeg leser. Det steinansiktet er jo bare til å flire av :ler:

Skrevet

Synes den var kjempemorsom, men tror man må ha Knut Nærum humor for å synes den var bra. Selvfølgelig ikke det beste jeg har lest, men jeg synes den var utrolig. Ulempen var at jeg faktisk måtte lese hele DaVinci koden først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...