AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Hvor lang tid pleier det å ta før dere får svar på blodprøver som er tatt ved vanlig legekontor? Legekontoret bruker ikke Fürst, så jeg har ikke tilgang der. Anonymkode: c082d...13b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Kommer an på om de sendes inn til sykehus for analyse. Mine gjør det, og da tar det 4 - 7 dager. Men du kan jo bare ringe legekontoret og spørre helsesekretæren 🙂 Anonymkode: e4bbc...11d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 Spørs hvilke blodprøver det er. Noen tar bare en til to dager, andre en uke. Du kan vel logge deg på Helse-Norge? Anonymkode: 18c4e...748
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på om de sendes inn til sykehus for analyse. Mine gjør det, og da tar det 4 - 7 dager. Men du kan jo bare ringe legekontoret og spørre helsesekretæren 🙂 Anonymkode: e4bbc...11d Det har jeg gjort, men de sier at jeg bare må vente. Jeg lurer på når andre får svar bare. Anonymkode: c082d...13b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hvilke blodprøver det er. Noen tar bare en til to dager, andre en uke. Du kan vel logge deg på Helse-Norge? Anonymkode: 18c4e...748 Det er ikke noe vits i å logge seg på der før jeg får sms/e-post om at det er en melding til meg der. Anonymkode: c082d...13b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Hei, mitt legekontor bruker Furst. Jeg tar ofte blodprøver pga lavt stoffskifte. Hvis prøven tas før ca kl 11 blir den med i dagens avhenting til Furst. Blir den tatt senere hentes den neste dag. Deretter varierer det hvilke blodprøver jeg har tatt. De viser ingen resultater før alle blodprøvene er ferdig analysert. For eksempel går det én dag hvis jeg kun har sjekket stoffskiftet. Sjekket jeg også jernlagre pleier det å ta flere dager, gjerne 3-4, før svarene er synlig. Anonymkode: ab234...332
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke noe vits i å logge seg på der før jeg får sms/e-post om at det er en melding til meg der. Anonymkode: c082d...13b Jeg har fått prøvesvarene mine der flere dager før jeg får meld av legen på at jeg kan logge meg inn. Anonymkode: 18c4e...748
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har fått prøvesvarene mine der flere dager før jeg får meld av legen på at jeg kan logge meg inn. Anonymkode: 18c4e...748 Hm, merkelig. Her popper det opp mld på telefonen umiddelbart når noen har lagt inn noe der. Ligger ikke noe der nå i hvert fall og heller ingen mld på telefonen om at det skal. Anonymkode: c082d...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå