AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #21 Del Skrevet 19. april 2024 Hhs skrev (6 minutter siden): Og hun risikerer å komme i tidlig overgangsalder Det er ikke sant. Eggstokkene fjernes ikke og hormonproduksjonen er som normalt etter sterilisering. Jeg gjor det for 5 år siden fordi mannen min ikke ville selv om vi begge va klare på at vi ikke ville ha flere barn. Anonymkode: 9b1c1...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #22 Del Skrevet 19. april 2024 Gipetto skrev (3 minutter siden): Hennes kropp, om hun ikke vil bære frem et barn hjelper det lite hvor mye lyst han har. Selvfølgelig. Men han ville sikkert ha avsluttet forholdet hvis hun tok abort mot hans vilje, tror du ikke det? Anonymkode: f2144...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #23 Del Skrevet 19. april 2024 En ex hadde gjort det, og herregud for en lettelse det var! Ingen forskjell i konsistens og mengde, og ihvertfall ikke sexlyst! Fortår dama di veldig godt, hormonell prevensjon er grusomt. Anonymkode: 390bb...146 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #24 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Men han ville sikkert ha avsluttet forholdet hvis hun tok abort mot hans vilje, tror du ikke det? Anonymkode: f2144...3d0 Det tør jeg ikke svare på, for det aner jeg ikke. Spørs hva han vektlegger mest, et liv sammen med henne eller et liv med egne barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hhs Skrevet 19. april 2024 #25 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sant. Eggstokkene fjernes ikke og hormonproduksjonen er som normalt etter sterilisering. Jeg gjor det for 5 år siden fordi mannen min ikke ville selv om vi begge va klare på at vi ikke ville ha flere barn. Anonymkode: 9b1c1...8a3 My bad! Sorry🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #26 Del Skrevet 19. april 2024 Gipetto skrev (1 minutt siden): "...ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden.." skriver TS i hovedinnlegget, jeg tolker det dit at han ønsker seg barn i fremtiden, men mulig jeg tar feil. Og nei, jeg sliter ikke med å lese faktisk. Hvorfor er han da sammen med denne dama og kaster bort tiden hennes? Da får han gå fra henne og finne ei dame som vil gi ham barn i fremtiden. Anonymkode: f2144...3d0 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19. april 2024 #27 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #28 Del Skrevet 19. april 2024 Hørt om safe perioder? Finnes mange apper for det, jeg og mannen gjør dette. Om hun har en noenlundene regelmessig syklus så kan dette funke Anonymkode: b6fcd...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #29 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 I dette dilemmaet så må du rett og slett finne ut hva som er viktigst for deg. Å slippe steriliseringen eller å fortsette å være sammen med dama. Min mann kuttet strengen etter at jeg ble gravid litt vel mange ganger litt for fort, og vi har aldri hatt et bedre og mer avslappet sexliv som siden da. Han var også litt yngre enn deg da han kappet strengen, 33 år. Men det er du som må kjenne på om valget er riktig for deg ❤️ Anonymkode: a2b0b...286 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #30 Del Skrevet 19. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er han da sammen med denne dama og kaster bort tiden hennes? Da får han gå fra henne og finne ei dame som vil gi ham barn i fremtiden. Anonymkode: f2144...3d0 Det må du jo ikke spørre meg om, jeg sier bare at dersom han ikke vil klippe strengen så burde han heller ikke gjør det. Det kommer frem at HUN ikke vil ha flere barn, og da tenker jeg at det er HUN som skal sterilisere seg. Endret 19. april 2024 av Gipetto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19. april 2024 #31 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han vil vel heller ikke ha barn? Hvorfor skulle hun ha tatt abort da? Anonymkode: f2144...3d0 Kanskje fordi det er kvinner og ikke menn som bestemmer dette i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #32 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): d vet jeg, men lurer på om konsistensen og mengden med sæd blir annerledes når strenger er klippet!? I så fall, så er det veldig negativt for min del TS Anonymkode: 326c7...6c6 Driver du og måler mengden sæd? Spiller det noen rolle? Har aldri hørt om noen som får dårligere sex etter sterilisering. Anonymkode: 0eb49...370 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #33 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørt om safe perioder? Finnes mange apper for det, jeg og mannen gjør dette. Om hun har en noenlundene regelmessig syklus så kan dette funke Anonymkode: b6fcd...0e2 Helt fullstendig tullete metode å bruke. Jeg har blitt gravid på vidt forskjellige tider i syklusen, og blir kjempefort gravid. Denne metoden din er svært usikker. Anonymkode: a2b0b...286 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #34 Del Skrevet 19. april 2024 Man kan ha mye god sex som ikke innebærer risiko for svangerskap. Anonymkode: 6edc2...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 19. april 2024 #35 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg skjønner jo problemet her: TS vil kanskje ha barn i framtiden, dama vil det ikke Det er litt leit å sterilisere seg, og så kanskje forholdet tar slutt og han finner en annen dame og de vil ha barn. Det er jo alltid litt vanskelig å snakke om sånne ting i et forhold som per tiden fungerer bra og det skal være de to for alltid osv Går det ikke an å fryse ned godsakene evnt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #36 Del Skrevet 19. april 2024 Når du er over 40 og ikke vet enda om du ønsker barn, og dere i tillegg har tatt abort, bør du absolutt sterilisere deg. Sannsynligheten for at en fruktbar kvinne vil ha barn med deg synker drastisk for hvert år som går. Kvinner med barneønske ser etter en familiemann. Ikke en som alltid har vært usikker og kanskje stikker fordi han synes det ble for mye forpliktelser og jobb. Det er også egoistisk overfor barnet når en med vilje utsetter det slik at sjansene for fosteravvik øker, og i tillegg får barnet gammel far. Sterilisering er en liten sak for en mann fysisk sett. Du vil ikke merke noe når du er helet. Anonymkode: cd756...d76 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #37 Del Skrevet 19. april 2024 Skjønner henne godt jeg. nei, sæden endrer seg ikke for det blotte øyet. Sålenge du ikke drar frem ett mikroskop for å glane på spermen din er det neppe ett problem. ønsker du ikke biologiske barn og ønsker fortsatt å være sammen med henne så kapper du strengen. Er du usikker på om du ønsker barn kapper du forholdet. Anonymkode: 1bdec...0ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. april 2024 #38 Del Skrevet 19. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Problemet ditt med å klippe strengen er ikke at du ikke da får barn, men pga det psykiske? Hva mener du med psykisk her? Å klippe strengen utgjør ingen forskjell på hverken sexliv eller psykisk helse. Hvis den psykiske bekymringen er relatert til å aldri få barn, så bør du ta stilling til dette NÅ. Da opp mot din alder og henne, om hun ikke ønsker/kan få flere barn. Hvis du dypt inne ønsker å få barn, og hun ikke ønsker/kan det, så står du ovenfor et større valg enn å "bare" klippe strengen. Endret 19. april 2024 av Bombasi 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #39 Del Skrevet 19. april 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Helt fullstendig tullete metode å bruke. Jeg har blitt gravid på vidt forskjellige tider i syklusen, og blir kjempefort gravid. Denne metoden din er svært usikker. Anonymkode: a2b0b...286 Jeg og eksen brukte den i syv år, jeg og min nåværende har brukt den i åtte år. Ikke et eneste uhell. Men: jeg måler til samme tid hver dag og er regelmessig, i tillegg til at jeg nå kjenner syklusen min veldig godt. Anonymkode: 276e5...408 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #40 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Vil du virkelig ikke ha egne barn? Anonymkode: ec944...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå