AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 ✂️✂️🍆 Det kan reverseres Anonymkode: 0503a...a5d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Del Skrevet 19. april 2024 Du burde heller spørre et sted med flere menn. Altså ordentlige menn. Det er få av de her inne. Anonymkode: 094a7...799 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #4 Del Skrevet 19. april 2024 Om det er hun som ikke vil ha flere barn, så burde vell hun sterilisere seg? 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Del Skrevet 19. april 2024 Gipetto skrev (1 minutt siden): Om det er hun som ikke vil ha flere barn, så burde vell hun sterilisere seg? det er et mye større inngrep og mye dyrere også! Men ellers enig! TS Anonymkode: 326c7...6c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hhs Skrevet 19. april 2024 #6 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er et mye større inngrep og mye dyrere også! Men ellers enig! TS Anonymkode: 326c7...6c6 Og hun risikerer å komme i tidlig overgangsalder 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Er du sikker på at du ikke vil ha barn i fremtiden? Er hun verdt så mye at du ikke vil ha barn. Tenker det er et veldig viktig spørsmål. Ellers kan du jo gjøre det. Anonymkode: 7d481...ad2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ✂️✂️🍆 Det kan reverseres Anonymkode: 0503a...a5d d vet jeg, men lurer på om konsistensen og mengden med sæd blir annerledes når strenger er klippet!? I så fall, så er det veldig negativt for min del TS Anonymkode: 326c7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Del Skrevet 19. april 2024 Hvis ingen av dere vil bruke prevensjon så kan dere jo ta sexpause i ca 10 år så er hun for gammel til å bli gravid uansett. Anonymkode: ea36e...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #10 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er et mye større inngrep og mye dyrere også! Men ellers enig! TS Anonymkode: 326c7...6c6 Det koster mer og er et større inngrep ja, men vil du virkelig miste muligheten din for å få barn fordi HUN ikke vil ha fler? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 19. april 2024 #11 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg og et par venner har gjort det. Null stress. Ingen endringer i konsistens, lyst, funksjon osv for noen av oss. Men det er ikke sånn at det kan reverseres. 50/50 cirka, sa kirurgen. Gjorde det i fjor. Har aldri angret. Mann (45) 25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockybalboa Skrevet 19. april 2024 #12 Del Skrevet 19. april 2024 Det er ingen forskjell på konsistens, mengde eller trykk etter utført vasektomi. Heller ingen forskjell på lyst og evne. 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi begge er i starten av 40 årene, hun har 2 barn fra før, jeg har ingen. Vi var uheldig og hun ble gravid og måtte da medisinsk abort. Det var mye styr og hun blødde lenge og mye. Hun tåler ikke p-piller sier hun og ønsker ikke å bruke spiral. Kondom er kjedelig og funker ikke for noen av oss. Så alternativet er at jeg steriliserer meg hvis vi fortsatt skal være sammen og ha ett sexliv. Men føler det ligger langt inne å gjøre noe slikt, ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden, men pgr av det psykiske. Tror også spermen får annen konsistens og muligens kommer mindre!? Så spørsmålet er, burde jeg gjøre dette selv om jeg innerst inne ikke har lyst? Jeg er jo glad i dama og ønsker være sammen med henne, så vanskelig valg! Anonymkode: 326c7...6c6 Og hva så hvis spermen får annen konsistens og det kommer mindre? Skal du selge den? Skal du bruke den i maten? Ja, du burde gjøre det. Altfor mange damer ødelegger seg med hormonell prevensjon. Hvis du ikke har lyst til å steriliseres, kan du heller finne ei dame som gidder å forgifte seg med hormoner eller putte fremmedlegemer i kroppen som kan komme på avveie og skape problemer. Eller du kan akseptere å måtte leve samleiefritt med nåværende dame. Anonymkode: f2144...3d0 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #14 Del Skrevet 19. april 2024 Om dere ikke gidder kondom, er jeg enig i at det letteste sannsynligvis er om du steriliserer deg. Det er et enkelt inngrep og er i tillegg reversibelt. Men du må jo selvsagt være komfortabel med det. Hun er i sin fulle rett til å nekte hormonell prevensjon og spiral, og du er i din fulle rett til å nekte å klippe strengen. Anonymkode: 28c80...1c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #15 Del Skrevet 19. april 2024 Gipetto skrev (2 minutter siden): Det koster mer og er et større inngrep ja, men vil du virkelig miste muligheten din for å få barn fordi HUN ikke vil ha fler? Han vil vel heller ikke ha barn? Hvorfor skulle hun ha tatt abort da? Anonymkode: f2144...3d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #16 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil vel heller ikke ha barn? Hvorfor skulle hun ha tatt abort da? Anonymkode: f2144...3d0 Hennes kropp, om hun ikke vil bære frem et barn hjelper det lite hvor mye lyst han har. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #17 Del Skrevet 19. april 2024 Gipetto skrev (3 minutter siden): Det koster mer og er et større inngrep ja, men vil du virkelig miste muligheten din for å få barn fordi HUN ikke vil ha fler? Du sliter tydeligvis med å lese; TS skriver at han ikke tror at han kommer til å ønske seg barn i fremtiden. Han er i begynnelsen av 40-årene, da har man faktisk gjort seg opp en mening om man vil ha barn eller ikke. Anonymkode: ae208...480 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #18 Del Skrevet 19. april 2024 rockybalboa skrev (2 minutter siden): Det er ingen forskjell på konsistens, mengde eller trykk etter utført vasektomi. Heller ingen forskjell på lyst og evne. ok, godt å høre. Jeg får undersøke nærmere hvor jeg kan gjøre dette her jeg bor. Dama er derimot villig til å prøve mini piller(?) frem til jeg har fått gjort inngrepet, da vi ikke har hatt ett sexliv på lenge pgr av aborten. Men hun kommer aldri til å gå på de permanent! TS Anonymkode: 326c7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #19 Del Skrevet 19. april 2024 Det burde være en selvfølge at hun steriliserer seg om det er hun som ikke ønsker barn. Hvis du absolutt ikke ønsker barn selv, så tøffer du deg opp og gjennomfører det. Hhs skrev (6 minutter siden): Og hun risikerer å komme i tidlig overgangsalder Nei. Anonymkode: 4831b...c1e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 19. april 2024 #20 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sliter tydeligvis med å lese; TS skriver at han ikke tror at han kommer til å ønske seg barn i fremtiden. Han er i begynnelsen av 40-årene, da har man faktisk gjort seg opp en mening om man vil ha barn eller ikke. Anonymkode: ae208...480 "...ikke for det at jeg mest sannsynlig ønsker meg barn i fremtiden.." skriver TS i hovedinnlegget, jeg tolker det dit at han ønsker seg barn i fremtiden, men mulig jeg tar feil. Og nei, jeg sliter ikke med å lese faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå