Gå til innhold

4-åringen kastet opp i natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det var ufordøyd mat?! Han spiste middag kl 16 (Frossen pizza…. Ja jeg vet, men i går var en sånn dag). Kl 3 i natt kastet han det opp helt ufordøyd og tørt. Første gangen han kaster opp det der så oppkast og barn er ganske så fremmed for meg 😅 ikke kastet opp noe annet enn den i natt. 

Når jeg kaster opp står jo spruten av både nese og munn. Holder selvvalgt hjemme fra barnehagen men synes dette var skikkelig rart? Eller er det normalt? 

Anonymkode: 679a1...2b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kastet opp ufordøyd mat fra dagen før siste jeg hadde omgangssyken. Trodde det var vanlig. 

Anonymkode: f98a9...0e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han ellers dehydrert? 

Anonymkode: 3a305...616

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og det var ufordøyd mat?! Han spiste middag kl 16 (Frossen pizza…. Ja jeg vet, men i går var en sånn dag). Kl 3 i natt kastet han det opp helt ufordøyd og tørt. Første gangen han kaster opp det der så oppkast og barn er ganske så fremmed for meg 😅 ikke kastet opp noe annet enn den i natt. 

Når jeg kaster opp står jo spruten av både nese og munn. Holder selvvalgt hjemme fra barnehagen men synes dette var skikkelig rart? Eller er det normalt? 

Om man brygger på omgangssyke så blir gjerne funksjonen i magesekken nedsatt litt før, så man fordøyer dårligere. Så ja det er mulig å se hva man har spist til middag selvom man kaster opp lenge etterpå. 

Anonymkode: 1611a...4dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ah takk! Definitivt omgang, diaré nå 🫠

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ah takk! Definitivt omgang, diaré nå 🫠

God bedring til barnet🙏🏻

Anonymkode: 1611a...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...