AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Vet det er begrenset mengde menn her inne men spørs likevel. Lurer på hva som skal til for at dere er stolt over kjæresten deres. Jeg syns jeg hører menn ofte skryte om at hun enten er pen, har bra kropp eller er ung. Det er sjeldent noe om personlighet.. Hvorfor er det sånn? Det sies jo at menn ikke bare bryr seg om utseende og at det ikke er det viktigste, men det virker jo nesten sånn. Anonymkode: 790eb...c2c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Utseende. Har ei venninne som jeg har secret crush på, og eg er veldig stolt hver gang vi går noen plass. Fordi hun er utrolig pen og har en flott holdning, og folk tror vi er sammen. Yes, overfladisk og alt det der, men hun er drømmedamen min Anonymkode: d9632...41d
Torasaurus Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 (endret) Før var det om å gjøre å ha den deiligste peneste dama. Har blitt litt eldre og erfaren, så nå går det nok mest på personlighet, men enkelte utseendemessige faktorer er fortsatt litt dealbreaker, som f.eks veldig undervektig/overvektig, el hvis det er en fæl vorte i ansiktet eller noe annet man faktisk kan gjøre noe med uten for store inngrep.. Men skal man leve med noen og ha et godt forhold er personligheten førsrsteprioritet. Det som gjør meg mest stolt av dama, er når hu viser at hu er smart, når hu svarer på ting som ingen andre ikke kan og viser at hu har både intelligens og kunnskap nok til å gruse de fleste menn og kvinner i quiz o.l. Endret 19. april 2024 av Torasaurus 1
BeLeven Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Hvis damen er smart, lett å komme i prat med og blir sett på som varm og imøtekommende blir jeg stolt av å vise meg med henne. Utseendet teller også den første gangen, men den nyhetens interesse dabber jo fort av...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Jeg tenker først og fremst utseende hennes, ja. De fleste man møter ute snakker man jo ikke med. Det at jeg blir sett sammen med en så vakker kvinner gjør meg stolt. Håper folk tenker "hvordan har han klart å få henne?". Når vi er sammen med venner og familie så bryr jeg meg ikke så mye om den følelse av stolthet. Da bare er jeg meg selv, og om hun imponerer eller ikke er helt likegyldig. At hun har den-og-den utdannelsen og er så-og-så smart er liksom ikke noe viktig. Anonymkode: ec4cf...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå