AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg er dessverre overvektig, heller nok mot det å være godt lubben, men er ikke kjempe stor (under 30 i bmi). Jeg har ikke så veldig brede hofter, men de er ikke smale heller. Har midje, brede skuldre. Jeg har hip dips og litt sånn firkantet rumpe. Tykke lår, leggene er kraftige. Jeg er 172 cm høy. Hva slags bukse kan passe meg? Jeg har brukt skinny jeans i alle de år men innser at det kanskje ikke er ideelt for min kroppsfigur. Jeg bruker kun sorte bukser. Har sett litt på cargo bukser, men finner få med høyt liv og i min størrelse (jeg tror jeg bruker 44 i bukser nå). Anonymkode: 7ec4c...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Jeg digger disse her. De har rette, men svakt utsvinget ben som er svært flatterende og "balanserer" kroppen. Pluss for at de er enormt behagelige på! Anonymkode: 57ecc...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg digger disse her. De har rette, men svakt utsvinget ben som er svært flatterende og "balanserer" kroppen. Pluss for at de er enormt behagelige på! Anonymkode: 57ecc...fdb De ser kule ut, men jeg er litt redd for at jeg blir seende stor ut? Hvordan kan jeg eventuelt balansere det? Jeg er stor da, men vil jo ikke se mye større ut liksom... Anonymkode: 7ec4c...d4b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Synes de fleste er fine med «deessbukser» uten legg og vanlig/moderat vidde. Viktig at bena er lange nok. Eller jeans som verken er trange eller vide med rette ben eller litt bootcut. Anonymkode: 7e2f0...941
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes de fleste er fine med «deessbukser» uten legg og vanlig/moderat vidde. Viktig at bena er lange nok. Eller jeans som verken er trange eller vide med rette ben eller litt bootcut. Anonymkode: 7e2f0...941 Har du noen konkrete eksempler? Anonymkode: f4e49...949
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Bootcut, straight og wide leg syntes jeg er kledelig for oss i str 44. Skinny er det verste. De buksene over er fine og komfortable. En grei tommelfingerregel er når underdelen er vid så balanserer man det med en litt mer figurnær overdel. Så ikke alt blir løssittende, da ser man større ut. Anonymkode: ba4b2...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå