AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Noen som har opplevd dette? Jeg glemmer utrolig mye for tiden. Kan det være bivirkning av medisin eller er det stress? noen ksn oppleve kognitiv svikt selv etter lang tid på antidepressiva- jeg har gått på zoloft i to år nå, men hukommelsen min har aldri vært så gl som det den er nå. Hva bør jeg gjøre? Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 3fa30...d41
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har opplevd dette? Jeg glemmer utrolig mye for tiden. Kan det være bivirkning av medisin eller er det stress? noen ksn oppleve kognitiv svikt selv etter lang tid på antidepressiva- jeg har gått på zoloft i to år nå, men hukommelsen min har aldri vært så gl som det den er nå. Hva bør jeg gjøre? Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 3fa30...d41 Depresjon kan gi dårlig konsentrasjon og derav dårligere hukommelse. Regner med du har hatt eller har depresjon siden du tar antidepressiva? Snakk med legen din om det vel😊 Anonymkode: 6f32d...58f
Gjest Splurge Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Går ut ifra at du sliter med depresjon siden du bruker denne medisinen. Det er normalt med konsentrasjonsvansker og dårligere hukommelse, jeg sliter med det selv og går ikke på medisiner. Om det er en kjent bivirkning av Zoloft vet jeg ikke, men dette kan du søke opp i Felleskatalogen. Diskuter det med legen din, kanskje det er aktuelt med medisinbytte om det er sterk mistanke om at det er medisinen som bidrar til dårligere hukommelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå