AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Hvor er det best å ta en kveld med god mat og drinker i Oslo for en venninnegjeng? Vi bor et stykke unna så er ikke kjent☺️ Anonymkode: d9988...00e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Ville ikke gått på noen av de om jeg fikk betalt for det. Er mange gode spisesteder og barer i Oslo. Kanskje dere kan teste Skaal matbar først og deretter drinker på Chair? Anonymkode: 45841...a39 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Pincho har helt grei mat, ikke så mye mer. Veldig barnevennlig konsept, så er der av og til med barna. Brasilia har jeg ikke vært selv, men hørt mye positivt om de. Men pincho er jo forsåvidt et artig konsept, så hvis ingen har vært der før er det jo vært et besøk. Anonymkode: 2abc9...f9e 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Pincho er gøy! Liker konseptet med å kunne bestille mange forskjellige retter. Ikke er det dyrt heller. Og de har mange festlige drinker. Anonymkode: 29b09...613 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Skrevet 21. april 2024 Jeg er glad i mer snobbete mat og drikke altså, men det er noe veldig hyggelig over Pincho. Drinkene er kjempegode (spesielt de som har godteri-tema, de er utrolig søte, men veldig gode), maten er helt okei og spesielt dersom dere drar til Pincho ved Oslo Theater er stemninga helt super! Den ved Jernbanetorget er fin den også altså, men vesentlig mer lyd. Ellers synes jeg også at Chair er et herlig sted for drinker (spesielt dersom dere liker gin). Hyggelige bartendere som synes det er veldig gøy når man sier hva man liker og ber de om å lage noe som passer viben. Himkok er en flott opplevelse dersom dere ønsker å oppleve drinker i Michelin-klasse! Personlig ville jeg kanskje ha dratt og spist på MeiWei først (synes det er en av Oslos beste restauranter), turen derfra til Pincho Nation for desserter og drinker er kort. Anonymkode: 7f6b0...46f 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #9 Skrevet 23. april 2024 lander dere på Pincho så husk på at du må booke bord en stund før, det er veldig populært sted så blir fort fullbooket. Anonymkode: 2abc9...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå