Gå til innhold

Pincho nation eller Brasilia med venninner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det best å ta en kveld med god mat og drinker i Oslo for en venninnegjeng? Vi bor et stykke unna så er ikke kjent☺️

Anonymkode: d9988...00e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gått på noen av de om jeg fikk betalt for det. Er mange gode spisesteder og barer i Oslo. Kanskje dere kan teste Skaal matbar først og deretter drinker på Chair?

Anonymkode: 45841...a39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pincho har helt grei mat, ikke så mye mer. Veldig barnevennlig konsept, så er der av og til  med barna.

Brasilia har jeg ikke vært selv, men hørt mye positivt om de.

Men pincho er jo forsåvidt et artig konsept, så hvis ingen har vært der før er det jo vært et besøk.

Anonymkode: 2abc9...f9e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker dere kjøtt, så Brasilia.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egon.

Anonymkode: aff63...77f

AnonymBruker
Skrevet

Pincho er gøy! Liker konseptet med å kunne bestille mange forskjellige retter. Ikke er det dyrt heller. Og de har mange festlige drinker.

Anonymkode: 29b09...613

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

P.n uten tvil! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i mer snobbete mat og drikke altså, men det er noe veldig hyggelig over Pincho. Drinkene er kjempegode (spesielt de som har godteri-tema, de er utrolig søte, men veldig gode), maten er helt okei og spesielt dersom dere drar til Pincho ved Oslo Theater er stemninga helt super! Den ved Jernbanetorget er fin den også altså, men vesentlig mer lyd. 

Ellers synes jeg også at Chair er et herlig sted for drinker (spesielt dersom dere liker gin). Hyggelige bartendere som synes det er veldig gøy når man sier hva man liker og ber de om å lage noe som passer viben. Himkok er en flott opplevelse dersom dere ønsker å oppleve drinker i Michelin-klasse! 

Personlig ville jeg kanskje ha dratt og spist på MeiWei først (synes det er en av Oslos beste restauranter), turen derfra til Pincho Nation for desserter og drinker er kort. 

Anonymkode: 7f6b0...46f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

lander dere på Pincho så husk på at du må booke bord en stund før, det er veldig populært sted så blir fort fullbooket.

Anonymkode: 2abc9...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...