AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Hei, jeg å kjæresten min har vært sammen i 2 år. Jeg falt pladask for han, har aldri elsket noen så mye før. Vi har nå bodd sammen i 1 år. Jeg har slitt mye psykisk med alvorlig depresjon, Ptsd og andre lidelser i over 10 år. Har vært sykemeldt i flere måneder. Noe som har gjort at jeg har blitt enda mer deprimert og har vært nær selvmord flere ganger. Jeg føler ingenting, går på antidepressiva som ikke hjelper. Dette har gjort at vi har blitt dratt litt i fra hverandre. Som er forståelig siden det er tøft for han også. Mitt spørsmål er bare om vi faktisk burde være sammen. Viss du elsker noen, sett dem fri. Er så usikker for jeg føler at begge sliter med å vær der for hverandre. Han vet ikke hvordan han skal vær rundt meg. Er ikke mye fysisk kontakt, har sex 1 gang hver måned. Arbeidsoppgaver i huset blir ikke gjort med mindre jeg gjør det. Har prøvd å snakke med han, men han er ikke åpen om følelser og tanker. Anonymkode: 1b08f...896 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg å kjæresten min har vært sammen i 2 år. Jeg falt pladask for han, har aldri elsket noen så mye før. Vi har nå bodd sammen i 1 år. Jeg har slitt mye psykisk med alvorlig depresjon, Ptsd og andre lidelser i over 10 år. Har vært sykemeldt i flere måneder. Noe som har gjort at jeg har blitt enda mer deprimert og har vært nær selvmord flere ganger. Jeg føler ingenting, går på antidepressiva som ikke hjelper. Dette har gjort at vi har blitt dratt litt i fra hverandre. Som er forståelig siden det er tøft for han også. Mitt spørsmål er bare om vi faktisk burde være sammen. Viss du elsker noen, sett dem fri. Er så usikker for jeg føler at begge sliter med å vær der for hverandre. Han vet ikke hvordan han skal vær rundt meg. Er ikke mye fysisk kontakt, har sex 1 gang hver måned. Arbeidsoppgaver i huset blir ikke gjort med mindre jeg gjør det. Har prøvd å snakke med han, men han er ikke åpen om følelser og tanker. Anonymkode: 1b08f...896 Kan ikke gi så mye råd ang forholdet deres, men jeg vet at mangel på vitaminer og mineraler kan skape alvorlige problemer i kroppen. Så jeg syns og råder deg til, å begynne med å ta blodprøver hos legen for å se hvilke nivåer du ligger på av vitaminer og mineraler. Matallergi kan også gi depresjon og man vet ikke alltid om man har en allergi, for den trenger ikke være alvorlig eller særlig merkbar fysisk. Da jeg slet mentalt for en del år siden fikk jeg også resept på antidepressiva, men oppdaget at jeg ble helt flat i følelsene. Ikke sur, ikke trist, ikke glad og ingen smil. Så hvis dem ikke virker på deg burde du kanskje slutte på dem , eller prøve noen andre ? Anonymkode: f3123...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå