Gå til innhold

Noen som har blitt gravid naturlig etter lang tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er nå 8dpo i pp14. Ser det som usannsynlig at det skulle klaffe denne gangen, siden det ikke har gått før. Vi er henvist til IVF, venter på time. Mens vi venter, fortsetter vi å prøve, og krysser fingrene for at vi ikke trenger den timen. Er det noen som har noen solskinnshistorier til meg? Som har blitt naturlig gravid etter å ha prøvd i mer enn et år?

Anonymkode: 95397...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble gravid i januar etter 12 mnd med prøving, på runde 4 med letrozol. Mistet da i uke 5.

Prøver for harde livet nå for å slippe den IVF-en i juni 😅 

Vet om flere som har blitt gravid etter lang tids prøving helt naturlig, etter 4 og 10 år av de jeg kjenner.

Anonymkode: 62cad...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fikk det til etter 7-8 års prøving. Det siste halve året før vi fikk innvilget ivf ble jeg gravid to ganger ved hjelp av letrozol. Mistet tidlig. Eldste ble unnfanget samme dag vi fikk brev om innvilget ivf. 

Anonymkode: 28d79...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk ned litt i vekt(5kg) og tok ukentlig akupunktur. Hadde time hos gynekolog samme uke som jeg testet positivt. Var i pp 16 😊 er i uke 36 nå. 

Anonymkode: 534ac...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøvde i to år på første barn før vi oppsøkte hjelp, og jeg ble til slutt gravid etter til sammen tre år og tre IVF-forsøk. Men så ble jeg gravid igjen uten hjelp, og vi fikk et barn til uten å prøve på det med en gang syklusen kom i gang igjen etter første fødsel. 

Anonymkode: a46fe...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...