Stuebordet Skrevet 19. april 2024 #41 Skrevet 19. april 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er ryddig ellers. Har blomster og busker i krukker og bed, pallekarmer, har fine utemøbler stelt både hekk og plen. Men det er ikke bra nok for naboene. Anonymkode: 3753b...aa4 Fuck naboene dine. Du må få leve! Synes du virker til å ha kjempegod boevne og gjør det så godt og fint du kan. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #42 Skrevet 19. april 2024 Million skrev (10 timer siden): Da kjøper du deg en låsbar utebod og får den ført opp i hagen. Gjerne i bakkant, litt unna inngangspartiet, hvis mulig. Inn der stapper du alt rotet ditt. Disse utebodene finnes i mange prisklasser og ulike materialer. Ødelagte blomsterkasser reparerer du førstkommende søndag, eller kjører dem på dynga. På hjemveien kan du dra innom og kjøpe deg et par nye på et plantesenter. Det er nok for tidlig å kjøpe planter/blomster til kassene ennå (fare for nattefrost mange steder) så det må vente. Du må være en av naboene til TS eller? 😬 Kjenner meg litt igjen TS, jeg bor også slik at mange kan se ned i hagen min og derfor bruker jeg mye energi på å holde det ryddig og slikt. Kompensere for at jeg ikke har hatt råd til å oppgradere uteområdet. Anonymkode: 55f32...6c0 1
Million Skrevet 19. april 2024 #43 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må være en av naboene til TS eller? 😬 Kjenner meg litt igjen TS, jeg bor også slik at mange kan se ned i hagen min og derfor bruker jeg mye energi på å holde det ryddig og slikt. Kompensere for at jeg ikke har hatt råd til å oppgradere uteområdet. Anonymkode: 55f32...6c0 Hvorfor det? Bare fordi jeg synes det ser fjernt ut å være nabolagets skrotnisse? Bedre å samle alt sammen i en bod. En gressklipper, snøfreser og bildekk trenger uansett å bli låst inne. Lett å stjele for andre. 2
Sirah Skrevet 19. april 2024 #44 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, det er ryddig ellers. Har blomster og busker i krukker og bed, pallekarmer, har fine utemøbler stelt både hekk og plen. Men det er ikke bra nok for naboene. Anonymkode: 3753b...aa4 Da har du jo gjort det du kan tenker jeg. Hvor oppbevarer naboene dine sine vinterdekk og snøfresere? I stua? Har de veden sin på gjesterommet? Nei ærlig talt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #45 Skrevet 19. april 2024 Hvis du vil tekkes naboene kan du espalierer noen planter (druer, agurk, tomat, squash, vilvin, gresskar, klematis, bare fantasien setter grenser) akkurat over det området hvor du lagrer fres og dekk. Da får du en liten hule som er skjermet, samtidig som du utnytter plassen. Kan gjøre ved å sette opp netting i en halvmåne over. Kanskje på skyggesiden av drivhuset? Anonymkode: 28a65...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #46 Skrevet 19. april 2024 Sirah skrev (1 time siden): Da har du jo gjort det du kan tenker jeg. Hvor oppbevarer naboene dine sine vinterdekk og snøfresere? I stua? Har de veden sin på gjesterommet? Nei ærlig talt. Gressklipper og spader oppbevares enten i en felles utebod, eller spadene mine oppbevares i en bod inne i rekkehuset. Ingen nabo oppbevarer dekk eller snøfreser i hagen. Veden oppbevares vel i deres egen utebod,som jeg mangler. Selv fyrer jeg ikke med ved. Anonymkode: 4138b...ae0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #47 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De andre som har likt rekkehus som deg har jo akkurat de samme tingene. Om de har plass til bod/garasje, så har du det også. Skaff deg en/bygg en du også, du har like mye plass som de andre rekkehus-naboene dine. Anonymkode: 9712f...79c Det stemmer ikke. De andre har garasje. Uteområdet har også ulik størrelse. Sirah skrev (1 time siden): Da har du jo gjort det du kan tenker jeg. Hvor oppbevarer naboene dine sine vinterdekk og snøfresere? I stua? Har de veden sin på gjesterommet? Nei ærlig talt. De har det i garasjene sine. AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gressklipper og spader oppbevares enten i en felles utebod, eller spadene mine oppbevares i en bod inne i rekkehuset. Ingen nabo oppbevarer dekk eller snøfreser i hagen. Veden oppbevares vel i deres egen utebod,som jeg mangler. Selv fyrer jeg ikke med ved. Anonymkode: 4138b...ae0 Du svarer på vegne av meg, eller? Skjønte ikke helt. Anonymkode: 3753b...aa4 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #48 Skrevet 19. april 2024 Folk bryr seg for mye. Jeg syns du skal drite i dem. Anonymkode: d6aab...0de 2 1
Sirah Skrevet 19. april 2024 #49 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har det i garasjene sine. Anonymkode: 3753b...aa4 Har de kommet med noe forslag til løsning til deg da? Si at dersom det er så sjenerende for dem så får de låne bort to kvadrat av garasjen sin 😁
Sirah Skrevet 19. april 2024 #50 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gressklipper og spader oppbevares enten i en felles utebod, eller spadene mine oppbevares i en bod inne i rekkehuset. Ingen nabo oppbevarer dekk eller snøfreser i hagen. Veden oppbevares vel i deres egen utebod,som jeg mangler. Selv fyrer jeg ikke med ved. Anonymkode: 4138b...ae0 TS skriver at dersom hen setter opp utebod så tar hen sola i hagen til naboen. Vil tro dette sjenerer mer enn noen dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå