Gå til innhold

Rotete hage i rekkehus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i rekkehus med fullt innsyn fra alle kanter og har en rotete hage. Burde jeg skamme meg eller gi faen?

Naboene skuler og baksnakker. Jeg trekker ned deres standard. 

Anonymkode: 3753b...aa4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde skamme deg. Litt boevne kan man forvente 

Anonymkode: b7b11...8d3

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Du får ta å rydde opp i hagen da. 

Anonymkode: 4d2cc...e68

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i rotete? Søppel? Ligger den ting dere ikke bruker etc ute? Som en lagringsplass?

Anonymkode: 04e6c...b38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du burde skamme deg. Litt boevne kan man forvente 

Anonymkode: b7b11...8d3

Okay, men jeg har ingen annen plass å ha drivhuset, snøfreseren, dekkene, veden og de to ødelagte blomsterkassene som venter på reparasjon. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får ta å rydde opp i hagen da. 

Har ingen plass å gjøre av det på. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva legger du i rotete? Søppel? Ligger den ting dere ikke bruker etc ute? Som en lagringsplass?

Anonymkode: 04e6c...b38

Ikke søppel. Legger ting der som vanligvis ville blitt lagret i utebod/garasje (som jeg ikke har). Setter det inntil kanten, men er likevel rotete. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke søppel. Legger ting der som vanligvis ville blitt lagret i utebod/garasje (som jeg ikke har). Setter det inntil kanten, men er likevel rotete. 

Da får du vel få satt opp en bod da, eller leie lagringsplass/garasje om det skulle være nødvendig.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Da får du vel få satt opp en bod da, eller leie lagringsplass/garasje om det skulle være nødvendig.

Naboene bestemmer altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Naboene bestemmer altså. 

Og hvor lagrer naboene det som er naturlig å ha i en bod eller garasje da? De har vel ikke vinterdekk, gressklippere osv ligge de strødd i sine hager?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Vel, det er ikke noe pent med en rotete hage. Du trenger jo ikke å gjøre så veldig mye ut av det, men du kan jo rydde vekk all rot og skrot hvis det ligger å slenger rundt i hagen, skaffe en sånn oppbevaringkasse å ha det oppi, eller kaste om det er søppel. Fine blomster og planter pynter også opp hagen! :fornøyd:

Skrevet

Snøfreseren kan du ta et trekk over og putte i et hjørne sammen med dekkene. Veden regner jeg med at har stablet pent? Drivhuset får du jo ikke gjort så mye med, men sett noen blomster langs veggen så pynter det. Regner med at du fikser de ødelagte blomsterkassene før sommeren også.

Når jeg åpnet tråden regnet jeg med at du hadde fire bilvrak, to båter og en haug med søppel i hagen. Så lenge du har det ryddig ellers må disse tingene du nevner være helt innafor å ha i hagen sin. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og hvor lagrer naboene det som er naturlig å ha i en bod eller garasje da? De har vel ikke vinterdekk, gressklippere osv ligge de strødd i sine hager?

De har garasje, så de har det der. 

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (14 minutter siden):

Så lenge du har det ryddig ellers må disse tingene du nevner være helt innafor å ha i hagen sin. 

Ja, det er ryddig ellers. Har blomster og busker i krukker og bed, pallekarmer, har fine utemøbler stelt både hekk og plen. Men det er ikke bra nok for naboene. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Okay, men jeg har ingen annen plass å ha drivhuset, snøfreseren, dekkene, veden og de to ødelagte blomsterkassene som venter på reparasjon. 

Har ingen plass å gjøre av det på. 

Hagebord?

AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (3 timer siden):

Hagebord?

Hagebord? Hva skal jeg med det bordet, mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hagebord? Hva skal jeg med det bordet, mener du?

Beklager autokorrekturen min har åpenbart røykt sokker. Mente å skrive hagebod 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en av de minste utebodene de selger på f.eks Coop OBS bygg, så er problemet løst. Burde gå en snøfres og dekk inni den. Du kan også få deg dekkhotell. Drivhuset er vel ikke rot? Det er jo en naturlig ting å ha i en hage. Siden du har drivhus og dyrker blomster osv, så regner jeg med at du selv er interessert i å ha en velstelt og fin hage 

Anonymkode: 083fb...d42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

Beklager autokorrekturen min har åpenbart røykt sokker. Mente å skrive hagebod 

Hagen min er bitteliten, og hvis jeg setter opp noe risikerer jeg å ta sola fra naboene. Men kan sjekke om det finnes noe, såklart. 

Jeg synes bare det er urettferdig og irriterende at fordi hagen min har så mye innsyn må jeg rette meg etter alle andre og ha en feilfri fasade, mens om jeg hadde litt mer privatliv kunne de ikke ha sett det og jeg kunne gjort som jeg vil. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden du har drivhus og dyrker blomster osv, så regner jeg med at du selv er interessert i å ha en velstelt og fin hage 

Jeg vil ha en praktisk hage. Et sted som er mitt, med fine blomster, grønnsaker og bærbusker, men som også tåler at ting jeg eier oppbevares der selv om de ikke ser fine ut. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer hva naboene tenker

Anonymkode: 4f80d...d36

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...