AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Ærs, jeg hater å skuffe folk. Men jeg har ikke lyst til å fortsette...Vi har kontakt en 3-4 uker, vært på 3 dater (en med sex). Men han er for intens for meg, oppfører seg som om vi er kjærester selv om jeg har sagt tydelig i fra fra start at jeg ikke vil gå inn i noe veldig seriøst foreløbig. Holde det lett og ledig. Men han klarer ikke styre seg tydeligvis... Hva skal jeg skrive? Det er greit å ta det på tekst? Anonymkode: f0bbd...790
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 "Hei, jeg føler ikke at vi er helt riktig for hverandre. Ønsker deg alt godt" For eksempel? Anonymkode: ee98d...d7d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Men høres ut som han ikke kommer til å det så fint uansett.. så stålsett deg, og hold på avgjørelsen din.. Anonymkode: 89023...94c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Forslag : Jeg har gått noen runder med meg selv og funnet ut at jeg ikke er helt klar for et forhold enda. Håper du vil treffe en som ønsker det samme som deg. Lykke til videre. Anonymkode: 4972c...fce 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 «Hei, syns det har vært utrolig hyggelig å treffe deg og få muligheten til å bli kjent, men jeg kjenner at timingen ikke er helt riktig for meg, og jeg er ikke klar for et forhold, ønsker deg masse lykke til videre» Anonymkode: 251c3...4ca
visp Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forslag : Jeg har gått noen runder med meg selv og funnet ut at jeg ikke er helt klar for et forhold enda. Håper du vil treffe en som ønsker det samme som deg. Lykke til videre. Anonymkode: 4972c...fce Det der er ikke greit å si. Har hørt fra mannlige venner at dette er standarden å komme med. HVORFOR ER MAN PÅ EN DATINGSIDE DA?? Kan man ikke bare vært ærlig med at det ikke føles rett?
Gjest Splurge Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 visp skrev (46 minutter siden): Det der er ikke greit å si. Har hørt fra mannlige venner at dette er standarden å komme med. HVORFOR ER MAN PÅ EN DATINGSIDE DA?? Kan man ikke bare vært ærlig med at det ikke føles rett? Det må da være lov å prøve? Kanskje man har vegret seg for dating eller har dårlige erfaringer som man har jobbet med, og vil kaste seg ut i det igjen - for så å innse at man ikke er klar likevel. Man vet jo ikke før man har prøvd. Så nei, er uenig i det du skriver, det å være ærlig er som oftest alltid riktig. Men, nå er jo problemet at mannen er intens og at det skremmer bort trådstarter. Er det et alternativ å være ærlig med han? Kanskje han roer seg ned, eller er det "ødelagt" og følelsene helt borte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå