AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Hei! Jeg er gift med en «kald» dame. Hun er råbra på mange områder, men hun er så «logistikk» orientert. Det er liksom aldri tid eller rom for romantikk, nærhet eller sex. Vi har jo sex, men på mitt initiativ, og vi koser og kysser men bare om «hun har dagen» og når jeg tar initiativ. Nå høres det ut som at jeg presser meg på, men det gjør jeg ikke. Derfor kan det også få flere dager mellom hver kos, eller kyss. Vi har sex ca 6-8 ganger i året. Igjen bare når hun er i humøret, og jeg spør. Jeg tror jeg kan si helt ærlig at hun ikke har kysset meg, gitt meg en klem eller invitert til sex de siste årene. Alt dette ligger på meg alene Jeg har i flere omganger snakket med henne om dette, og på ulike måter. Jeg har snakket om kjærlighetsspråk, jeg har prøvd å snakke med henne om hennes følelser for meg osv. Hun sier hun elsker meg, men hun sier det jo aldri selv. Kun som svar når jeg sier det. Jeg er flink til å gi komplimenter, fortelle henne at jeg elsker henne osv. Jeg bidrar hjemme, har ordnen på alt av økonomi for oss, og jeg tar min halvdel med barn. Jeg røyker ikke, drikker ikke og er ikke «ute med gutta» , så jeg tror selv jeg er en bra mann. Jeg har fått relativt klar beskjed om at slike ting som romantikk, nærhet og sex ikke er viktig. Hun mener selv at forholdet ville vært like bra om alt sånt ikke fantes. Så når vi gjør slike ting så er det vel som en slags gest for min del, for å holde meg «sånn tålig blid» Altså, det er vel ok for henne også, men ikke viktig og kanskje ikke givende for henne. Jeg er egentlig forvirret; og lurer på om hun egentlig elsker meg, men når jeg snakker med henne så sier hun at jeg er den eneste hun vil ha, klarer seg ikke uten meg osv.. Hun har sagt at sex bare en praktisk ting man må bli fort ferdig med . Det rare er at hun får orgasme 100% av gangene vi har sex. Hun får alltid orgasme først, og gode orgasmer. Hvordan kan man ikke ville ønske det oftere? Altså poenget mitt her er at hun liksom ikke gir meg noe, skjønner dere. Hun kommer liksom ikke til meg, eller viser sin kjærlighet til meg. Om hun bare hadde holdt rundt meg, holdt meg i hånda eller strøket meg over ryggen en gang i blandt? Hun er frisk, i full jobb og oppegående på alle måter. Hun bare vil ikke være nær. Og hun sier hun ikke har opplevd overfall eller lignende Hvordan kan jeg få henne til å nyte og trenge nærhet? Jeg forstår at jeg nok ikke direkte kan forandre henne, men jeg mener hun ikke respekterer meg og mine behov. På den måten respekterer hun heller ikke forholdet vårt og vår familie. Jeg mener at hun setter selg først og driter i meg fordi når jeg prøver å snakke med henne så blir hun bare sur, oppgitt og lei. Hun tar ikke ansvar på noe vis, og hun sier henner ikke st hun er lei for at det er slik, eller at hun forstår meg. Det er altså jeg som alltid skal tilpsse meg hennes grenser og behov Vet ikke om jeg får frem budskapet bra, men alt jeg vil er at hun skal elske meg, slik jeg elsker henne. Anonymkode: ace56...3ce
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Tror du bare må gå fra henne. Hun elsker deg ikke. Anonymkode: 53f81...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Men har hun vært sånn siden dag en ? Rart vvis hun plutselig skulle bli kald over natten Anonymkode: 23e9a...8c1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Hm bare jeg som stiller meg kritisk til om at disse orgasmene er ekte? Hvordan får hun orgasmen, er det ved penetrering? Eller gnikkes klitten? Det høres bare rart ut at hun får så rask orgasme av penetrering i allefall for det er ganske uvanlig. Det er en ufattelig lav andel kvinner som opplever det, og jeg tør påstå det gjelder for de som er veldig "skrudd på" fra før, og det er jo ikke dama di ut ifra beskrivelsen din. Kan det hende hun faker orgasmen for å få økten fortere ferdig? Er min tanke.. Tror du har rett i at hun er med på sex bare for å holde på deg. Her må du da ta det til deg at hun elsker deg faktisk, hun er redd for å miste deg, og har skjønt dine behov egentlig, men at hun bare ikke deler dette behovet selv. Det er veldig vanskelig å gi deg råd om dette. Du har jo virkelig prøvd å snakke med henne om det, og har fått ganske klart svar om at hun ikke synes sånt er viktig. Hun mener det jo, så det er klart det blir veldig kjedelig for deg. Du får vurdere om du orker. Anonymkode: 53ec2...fa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå