Gå til innhold

Hva tenker menn om en dame som tar master som 34-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker voksne menn om en dame som tar master som 34-åring? Jeg hadde egentlig tenkt å ta den da jeg ble 28, men så ble jeg gravid. Nå har jeg lyst til å ta den mastern en gang for alle fordi det er et fag som virkelig interesserer meg. 

Bryr ikke menn seg så lenge men har en jobb ved siden av eller hvordan er det i datingverden i dag?

Anonymkode: a62a0...113

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Positivt. Kjør på.

Anonymkode: 948d3...32a

• Liker 2
Skrevet

Vil svarene du får her ha betydning for valget ditt?

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det noen gang er feil å ta utdanning. Er over 40 selv og skulle gjerne studert mer om jeg kunne 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I avdelingen for helt normale ting - det er ikke noe bemerkelsesverdig i å ta en master i voksen alder (og 34 er relativt ungt sånn sett). Ingen vil reagere på det med mindre du gjør et nummer av det selv.

Anonymkode: 616db...2a8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tok selv master etter fylte 40, var langt i fra den eldste i samme kull. Kjør på😄 

Anonymkode: b903b...41c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si jeg bryr meg så mye.

Men en enslig mor på 34 som studerer kan jo fort mistenkes for å være ute etter pengene til en mann. Er det noe jeg ikke vil så er det å bli utnytta.

Ville vært VELDIG observant med tanke på betaling av regning på date og lignende. Ville ikke akseptert noe tull.

Anonymkode: a874e...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Kjempebra at du gjør det som er riktig og bra for deg selv! 👍

Anonymkode: f4249...be8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Man tenker good for you, og følg drømmene dine. Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men en enslig mor på 34 som studerer kan jo fort mistenkes for å være ute etter pengene til en mann. Er det noe jeg ikke vil så er det å bli utnytta.

Ville vært VELDIG observant med tanke på betaling av regning på date og lignende. Ville ikke akseptert noe tull.

Hæh? Jeg tenker stikk motsatt. En alenemor som studerer er ei som ønsker seg utdannelse for å kunne forsørge seg selv. Snodig hvor ulikt man kan vurdere ting. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to nære venner har nettopp har tatt sine mastere (i medisin og juss) i en alder av 41 og 42 år. Begge med strålende resultater:)

Anonymkode: 40dd2...c91

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

På hvilken måte og hvorfor skal hun mistenkes for det? 

Anonymkode: d50c4...064

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde bare vært et pluss hvis masteren var i boks før vi ble sammen, men jeg hadde ikke giddet å brødfø en student i 6 år, med barn på slep.

Anonymkode: bc97a...ed7

• Liker 1
Skrevet

Du må slutte å bry deg om hva potensielle dater tenker og gjøre det du vil. 

Jeg fullførte master som 45-åring, ved siden av full jobb. Jeg gjorde det for meg, det burde du også. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette varierer nok stort, men det er ingen problem og egentlig positivt for meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

I avdelingen for helt normale ting - det er ikke noe bemerkelsesverdig i å ta en master i voksen alder (og 34 er relativt ungt sånn sett). Ingen vil reagere på det med mindre du gjør et nummer av det selv.

Anonymkode: 616db...2a8

Kjenner et par av de der, tok master i voksen alder og klarte ikke å slutte å snakke om det. Folk ble så møkka lei.

Anonymkode: 6bc72...fb9

AnonymBruker
Skrevet

"Hva tenker menn om jeg bruker blå sokker i stedet for rød sokker?".

Ingenting. Det spiller overhodet ingen rolle. Det er verken positivt eller negativt. Det er en helt nøytral informasjon. Greit å vite. Hvorfor ikke. Men spiller ingen rolle på tiltrekning.

Det er kun utseende som betyr noe.

Anonymkode: 2c3c7...bfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart fullført en bachelor i samme alder som deg, takk for at du gjorde selvtilitten min enda værre

Anonymkode: cdf08...012

AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel normalt? Mange som jobber noen år før de tar både bachelor og master. Og mange som endrer retning i livet i voksen alder. Hadde ikke tenkt over det.

Anonymkode: 0c934...9ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du mye penger selv, ettersom du er redd for å bli utnyttet økonomisk? 

Anonymkode: 1b758...c2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...