AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #21 Del Skrevet 19. april 2024 Sminker over arr i ansiktet, er såpass lat at for å se litt våken ut har jeg ordnet brynene og vippene. Så er det bare å gå ut døra istedenfor å bruke tid på badet, så jeg ser nok mer overfladisk ut enn jeg er. Bruker mer tid på å reparere arrene. Anonymkode: a9a20...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #22 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg har blitt mer avslappet til å ikke måtte ha "fullt fjes". Om jeg bare skal noe helt enkelt tar rutninen 1-2 minutter; bb krem, brynpenn, og mascara. Jeg føler meg ikke komfortabel ute. Litt rødlig hud. Ujevne bryn og lyse vipper. Ellers har jeg gjort sminking til noe koselig, i stedet for stress. Tar meg et kvarter, jeg setter på en youtubevideo av typen du hører mer enn du ser, og drikker morgekaffen. Og har et lite sminkebord i garderoben. Så er en stund jeg verdsetter om morgenen, i stedet for å knuffe med mannen om plass foran speilet. Anonymkode: 51cfe...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå