AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Jeg hadde en utro mann og nå er han desverre død, og utroskapen preget forholdet vårt veldig de siste to årene han levde. Nå har det gått seks måneder siden og han gikk bort, og plutselig har jeg gått fra å være sint på han, få dårlig samvittighet og nesten forstå hvorfor han var utro, og husker kun det gode i forholdet vårt. Veldig merkelig altså Anonymkode: 906af...735 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg hadde en utro mann og nå er han desverre død, og utroskapen preget forholdet vårt veldig de siste to årene han levde. Nå har det gått seks måneder siden og han gikk bort, og plutselig har jeg gått fra å være sint på han, få dårlig samvittighet og nesten forstå hvorfor han var utro, og husker kun det gode i forholdet vårt. Veldig merkelig altså Anonymkode: 906af...735 Dere hadde mer tid sammen som var bra, enn den perioden hvor utroskapen dominerte, kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april Mezzosoprena skrev (25 minutter siden): Dere hadde mer tid sammen som var bra, enn den perioden hvor utroskapen dominerte, kanskje? Ja det hadde vi absolutt, da han var mitt livs kjærlighet. Veldig synd at de siste årene før han døde ble preget av at han hadde vært utro. Ts Anonymkode: 906af...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april Det er jo bra å ha den egenskapen da, så slipper man å gå å være bitter på den som er borte. Anonymkode: 183f1...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det hadde vi absolutt, da han var mitt livs kjærlighet. Veldig synd at de siste årene før han døde ble preget av at han hadde vært utro. Ts Anonymkode: 906af...735 Da synes jeg du skal sette pris på at det er det gode du sitter igjen med ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo bra å ha den egenskapen da, så slipper man å gå å være bitter på den som er borte. Anonymkode: 183f1...23e Ja det raseriet jeg hadde har blitt litt utvannet. Vi tenker ofte vi mennesker at alt var bedre før, og at det alltid var godt vær også Ts Anonymkode: 906af...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april Jeg opplever det ikke slik. Husker veldig godt det negative. Anonymkode: 9d541...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg opplever det ikke slik. Husker veldig godt det negative. Anonymkode: 9d541...b12 Det er også helt okei. Selv om ts snudde på dette så er det ingenting galt med å ikke gjøre det, bare fordi en person dør. Er i det hele tatt lei av det evige maset om å på død og liv tilgi og legge bak seg, for sin egen del. Omsorgssvikt, vold og overgrep er eksempel på ting som sjelden bør tilgis spør du meg. Anonymkode: 0f2a1...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. april #9 Del Skrevet 22. april Selektiv hukommelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Del Skrevet 26. april Jeg skulle ønske det var sånn. Vi i vår familie klarer knapt å huske en eneste positiv ting med mamma. Det er helt sykt å sitte med pappa og snakke om hvor mye bedre ting er nå. Man skal ikke snakke stygt om de døde sier de, men at vi endelig kan validere hverandres følelser og opplevelser er bare fint, synes jeg. Før var det en fryktkultur. Anonymkode: e3bbf...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Del Skrevet 26. april Tenker det er en god ting, som gjør at livet for oss selv blir lettere. Bitterhet og hat er en vond ting å leve med som gjør at livet til oss som er igjen sjeldent og aldri blir bedre❤️ Anonymkode: 13882...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå