AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg og mannen satt i bilen og kjørte. Plutselig fikk jeg øye på hånda til mannen og da ser jeg en svart prikk på pekefingeren hans. Jeg spurte hva det er og hva som har skjedd, hvordan han fikk denne svarte prikken på fingeren? Han visste heller ikke hva det var. Han mente at den har han hatt i 7-8 dager. Har ingen vondt eller smerter. Han tror kanskje han har klart å brenne seg men var ikke sikker. Jeg som kone ble litt bekymret. Ba han bestille legetime men fikk ikke time før i mai. Kan det være noe farlig?? Legger ved bilde Anonymkode: c03ab...b4d
Myml1 Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Kan han ha klemstra eller slått seg? Kan være en blodig liten blemme
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Ser ut som det har vært en liten blødning. Går vekk av seg selv. Har hatt det selv flere ganger. Anonymkode: 124ba...dbf
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Har fått sånn nor jeg klemte fingeren en gang, er en blodutredelse Anonymkode: d7ae5...247
Million Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 Enig med de ovenfor, ser ut som noe så harmløst som en blodblemme, med gammelt, rødsvart blod under huden. Det blir absorbert av kroppen etterhvert, eller han kan tømme den selv ved å stikke hull på den. Det har jeg gjort med gamle blodblemmer. Den er sikkert borte før det er tid for legetime. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Blodblemme, ja. Anonymkode: d3acf...561
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Ser ut som blodblemme. Jeg pleier å dra litt i den med en pinsett så det blir hull, da føler jeg den blir borte fortere. Anonymkode: 58897...390
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Myml1 skrev (13 minutter siden): Kan han ha klemstra eller slått seg? Kan være en blodig liten blemme AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ser ut som det har vært en liten blødning. Går vekk av seg selv. Har hatt det selv flere ganger. Anonymkode: 124ba...dbf AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har fått sånn nor jeg klemte fingeren en gang, er en blodutredelse Anonymkode: d7ae5...247 Million skrev (7 minutter siden): Enig med de ovenfor, ser ut som noe så harmløst som en blodblemme, med gammelt, rødsvart blod under huden. Det blir absorbert av kroppen etterhvert, eller han kan tømme den selv ved å stikke hull på den. Det har jeg gjort med gamle blodblemmer. Den er sikkert borte før det er tid for legetime. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blodblemme, ja. Anonymkode: d3acf...561 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ut som blodblemme. Jeg pleier å dra litt i den med en pinsett så det blir hull, da føler jeg den blir borte fortere. Anonymkode: 58897...390 Oh takkk🥰 Jeg var redd for at det kan ha noe med kreft å gjøre. Ble litt lettet nå🥰 Ts Anonymkode: c03ab...b4d
Mezzosoprena Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Oh takkk🥰 Jeg var redd for at det kan ha noe med kreft å gjøre. Ble litt lettet nå🥰 Ts Anonymkode: c03ab...b4d Slike har jeg både titt og ofte, noen ganger husker jeg hvorfor og av og til kommer de uten at jeg har tenkt over noen årsak. Den legetimen hadde jeg blåst i, det er sjelden jeg sier det sånn helt uten videre - men denne her er borte innen han rekker å komme seg til legen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Oh takkk🥰 Jeg var redd for at det kan ha noe med kreft å gjøre. Ble litt lettet nå🥰 Ts Anonymkode: c03ab...b4d Du aner jo ikke kompetansen til folk bak svarene her inne, så skal du faktisk ha et skikkelig svar som er til å stole på bør han oppsøke fagfolk. Anonymkode: 7e46e...9b0
Mezzosoprena Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du aner jo ikke kompetansen til folk bak svarene her inne, så skal du faktisk ha et skikkelig svar som er til å stole på bør han oppsøke fagfolk. Anonymkode: 7e46e...9b0 Men likevel er det altså full mulig å svare ut fra egen erfaring og common sense...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå