AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Gutte og jentenavn ønskes! Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gutte og jentenavn ønskes! Anonymkode: 55373...7ca Helst ending på vokal på jentenavn 🤩 Lettest å ropeeeeee 😛 Anonymkode: 55373...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april Vilde og Mathias Anonymkode: a1600...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april De to er nr 1 og 2 på navnetoppen, så da blir det vel nr 3 på navnetoppen på nestemann? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april Emma Hennie Selma Anonymkode: 83c1a...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april Siden både Olivia og NOra har vekt på "O" lyden ville jeg nok valgt et navn som har en sterk "O"-lyd: - Oda - Oline - Olga Man kan også lene seg på -a endelsen i begge navnene: - Thea - Maria - Sofia - Alma, osv. For gutter: - Oscar - Oliver - Olav - Noah - Luca - Lucas, Andreas, osv (sterk A) Siden det er vanskelig å finne guttenavn som slutter på A, kan man også se på de som har en sterk A-uttalelse: - Adam - Ask - Adrian - Aleksander Anonymkode: c848a...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 18. april #7 Del Skrevet 18. april Maja, Mia, Alva Marius, Jonas, Lukas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april Oline Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Del Skrevet 18. april Supersmurf skrev (Akkurat nå): Maja, Mia, Alva Marius, Jonas, Lukas Liker Jonas 🙂 takk. Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april Josephine skrev (Akkurat nå): Oline Sofia Oline føler jeg er for likt Olivia. Sofia føler jeg er litt jålete, hvis det gir mening. Josefine derimot er utrolig fint! 😁😉 Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 18. april #11 Del Skrevet 18. april Vilma, William Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Del Skrevet 18. april Det siste nacnet må jo nesten også slutte på a 🫣 Linnea Andrea Aurora Maria Emma Arya ikke like lett med guttenavn..: Noah Arian Emilian Anonymkode: 654c0...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april Just now, AnonymBruker said: Oline føler jeg er for likt Olivia. Sofia føler jeg er litt jålete, hvis det gir mening. Josefine derimot er utrolig fint! 😁😉 Anonymkode: 55373...7ca Haha, takk! Det er navnet til datteren min😁😄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #14 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det siste nacnet må jo nesten også slutte på a 🫣 Linnea Andrea Aurora Maria Emma Arya ikke like lett med guttenavn..: Noah Arian Emilian Anonymkode: 654c0...1ca Maria liker jeg. Marie bedre. Ser det merkelig ut med Olivia, Nora og MariE? Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Del Skrevet 18. april Josephine skrev (1 minutt siden): Haha, takk! Det er navnet til datteren min😁😄😅 Har du flere døtre?;) Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #16 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Maria liker jeg. Marie bedre. Ser det merkelig ut med Olivia, Nora og MariE? Anonymkode: 55373...7ca Synes det klinger bra med Olivia, Nora og Marie! Anonymkode: 654c0...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #17 Del Skrevet 18. april Ola og Kari Anonymkode: 0cca9...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 18. april #18 Del Skrevet 18. april (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Har du flere døtre?;) Anonymkode: 55373...7ca Endret 18. april av Josephine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. april #19 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Maria liker jeg. Marie bedre. Ser det merkelig ut med Olivia, Nora og MariE? Anonymkode: 55373...7ca Synes de er fine sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #20 Del Skrevet 18. april Josephine skrev (1 time siden): Ja:) Jeg har Filippa, Josefine og Emilia. (endrer posten etter at TS har lest). Andre navn vi vurderte: Matilda, Lydia, Helena og Julie/a😊 Nydelige navn🤩 Anonymkode: 55373...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå