AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Hei! Jeg testet positivt først 7 dager etter venter mens med barna mine. Føler det er uvanlig å teste positivt så sent. Hva med dere? Noen andre som testet positivt sent? Anonymkode: 38408...d7c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Er ganske vanlig syns jeg at man tester positivt sent. Men inne her på forumet virker det som om det å teste sent er like skjeldent og unormalt som å se en enhjørning. Forum er ikke representativt for hva som er "normalt" og ikke. Anonymkode: e1e75...7f3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 I følge produsentene av tester så vil jo over 99% få rett svar på datoen for forventet mens. Så rent statistisk sett er det sjeldent at en test først begynner å vise positivt en hel uke senere. Den mest sannsynlige forklaringen (om det er en levedyktig graviditet) er at eggløsning var senere enn man trodde (og dermed er forventet mens også senere). Derimot tror jeg det er mye vanligere utenfor KG å faktisk vente til mensen er forsinket med å ta en test! Med ene barnet tok jeg ikke test før jeg var en uke over tiden, men den ble til gjengjeld knallpositiv med en gang. Anonymkode: 06afc...7a0
IkkeStudentLenger Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Jeg testet positivt nesten 2 uker etter forventet mens med førstemann, viste seg ved oul at eggløsning nok hadde vært nesten 2 uker etter det jeg trodde, og dermed ble både positiv test 2 uker forsinket, og termin flyttet 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå