AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Spurte samboeren om dette, og ble veldig overrasket over svaret. Hun er en attraktiv dame som oser sensualitet, og hun har vel alltid hatt problem med for mye oppmerksomhet fra menn, også i våres forhold må hun innimellom blokke noen som tråkker over grenser. Jeg ble derfor overrasket over at hun ikke har opplevd at damer har prøvd seg, hun spekulerte i at det er fordi hun er feminin og ikke virker lesbisk på noen måte, men den henger ikke helt på greip, for ikke alle lesbiske er maskuline. Har mange kvinner har prøvd seg seksuelt på dere uten at dere har gitt noe signaler på forhånd? Eller er bare kvinner mer reserverte med å prøve seg før de vet med stor sikkerhet at begge er homofile? Anonymkode: c75c1...905 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Jeg har opplevd det kanskje 3-4 ganger i mitt liv. Er en heterofil, feminin dame i midten av førtiåra. Anonymkode: 6b2c4...f64
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Spurte samboeren om dette, og ble veldig overrasket over svaret. Hun er en attraktiv dame som oser sensualitet, og hun har vel alltid hatt problem med for mye oppmerksomhet fra menn, også i våres forhold må hun innimellom blokke noen som tråkker over grenser. Jeg ble derfor overrasket over at hun ikke har opplevd at damer har prøvd seg, hun spekulerte i at det er fordi hun er feminin og ikke virker lesbisk på noen måte, men den henger ikke helt på greip, for ikke alle lesbiske er maskuline. Har mange kvinner har prøvd seg seksuelt på dere uten at dere har gitt noe signaler på forhånd? Eller er bare kvinner mer reserverte med å prøve seg før de vet med stor sikkerhet at begge er homofile? Anonymkode: c75c1...905 Nei det henger ikke på greip da lesbiske kommer i alle varianter slik som heterofile gjør. Det handler om at kvinner generelt ikke har samme grensesprengende adferd og er bedre til å tolke signaler. Har blitt forsøkt sjekka opp av både damer og menn, men det er kun menn som må blokkeres pga oppførsel. De få damene som har prøvd seg har tatt et nei for et nei. Anonymkode: 13f08...9e3 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 Aldri opplevd. K38 Anonymkode: b5f26...57c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Aldri opplevd. K39 Anonymkode: 8cc0a...082 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Opplevd det et par ganger, ja. Jeg er veldig feminin, så tror ikke det har noe å si om man ser lesbisk ut eller ikke. Endte med at jeg lå med to av dem også bare fordi jeg var nysgjerrig🤷🏽♀️ k27 Anonymkode: 4f77e...ae2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 K39, det skjer flere ganger i året. Jeg er feminin, noen kg ekstra, langt blondt hår, høyt utdannet, sporty å brainy. Ler mye og er generelt i godt humør. Trygg på meg selv. Jeg har spurt flere hva som gjorde de tenkte jeg var lesbisk/bi, får alltid til svar at det trodde de ikke, men jeg var så bra de måtte prøve seg. Fair det altså 😅😇 Det er også vanlig at kvinner i forhold med menn med litt innabords vil danse tett eller ta på (bite på) pupper og rumpe "på kødd". Med proklamering om at jeg er så "syyyyyyykt sexy" og at mannen min er heldig som får nyte meg. Vet ikke jeg... hehe... får vel bare ta det som et kompliment 😅 Anonymkode: 3250c...868 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Jeg har blitt lagt an på av flere damer opp gjennom. 9 som jeg kan huske. Har rotet med/hatt sex med 2 før jeg møtte min mann, men jeg er så hetero som man får det, har jeg funnet ut… så det skjer ikke igjen. Søsteren til en felles kompis av oss har vært betatt av meg i mange år og har forsøkt seg gjentatte ganger. Da jeg brukte mannen som unnskyldning prøvde hun å lokke ham med på trekant og forklarte ham at han mest sannsynlig kom til å bli på sidelinjen. Hun er bifil, er nå gift med en mann og har barn, men likevel er hun på meg i festlige lag. Jeg er en slank og feminin dame med langt hår. Finnes hverken maskuline trekk eller holdninger. Jeg er en veldig åpen person som lett får kontakt med mennesker på et dypere plan, så kanskje det er derfor? Har aldri hatt problemer med å tiltrekke meg menn heller. Litt som med din partner, at det heller blir litt i overkant. Anonymkode: db3c2...7f5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 En gang og blitt beskyldt av ei for å prøve meg på dama hennes. Er på ingen måte interessert i damer. Så hun som la an på meg hadde ei felles veninde med meg. Aldri møtt henne før. Og vi sitter siden av hveandre i selskap. Jeg hadde kun fått vite at denne dama var super grei. Min ektemann satt på andre siden av meg. Så vi pratet og tulla. Ettervert sier hun at hun er ledpisk. Og jeg sier vel noe sånt som ok. Er da ikke noe problem at folk er det. Så kvelden fortsetter som før. Inntil hun sier hun er interessert i meg. Jeg sier nei takk jeg er hetero og gift med han her fortsatt og har ingen interesse for damer. Makan til drama det plutselig ble...hun var jo helt gal. På jobb i butikk så holdt jeg på med å hjelpe et lespisk par med et prosjekt. Plutselig begynte hun ene., som jeg tenkte var sjefen i forholdet å bli litt ufin mot meg. Jeg er jo selvsagt hyggelig mot alle kundene mine. Også spør hun meg rett ut om hvorfor jeg prøver meg på dama hennes. Jeg skjønner jo ingenting. Men hun syntes jeg var alt for blid mot henne. Jeg sier at jeg har ikke interesse for damer og er godt gift så keg beklager om du har misforstått noe her. Hun ble rasende og gikk ut av butikken. Et par timer kommer sjefen min å flirer mot meg. Og lurer på når jeg hadde begynt å sjekke damer på jobb. Han skjønte jo at dama var på bærtur, pg jeg forsto da at hin faktisk hadde ringt sjefen min og klaget. Hun hadde ment at jeg måtte miste jobben for slik oppførsel. For å si ddt sånn. En annen kollega tok over det kundeforholdet for å si det sånn Anonymkode: ba1ff...7f7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Opplevd 2-3 ganger i mitt liv. Sist i fjor sommer MENS min mannlige samboer satt og holdt armen rundt meg. K36 Anonymkode: b0c7c...6dc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En gang og blitt beskyldt av ei for å prøve meg på dama hennes. Er på ingen måte interessert i damer. Så hun som la an på meg hadde ei felles veninde med meg. Aldri møtt henne før. Og vi sitter siden av hveandre i selskap. Jeg hadde kun fått vite at denne dama var super grei. Min ektemann satt på andre siden av meg. Så vi pratet og tulla. Ettervert sier hun at hun er ledpisk. Og jeg sier vel noe sånt som ok. Er da ikke noe problem at folk er det. Så kvelden fortsetter som før. Inntil hun sier hun er interessert i meg. Jeg sier nei takk jeg er hetero og gift med han her fortsatt og har ingen interesse for damer. Makan til drama det plutselig ble...hun var jo helt gal. På jobb i butikk så holdt jeg på med å hjelpe et lespisk par med et prosjekt. Plutselig begynte hun ene., som jeg tenkte var sjefen i forholdet å bli litt ufin mot meg. Jeg er jo selvsagt hyggelig mot alle kundene mine. Også spør hun meg rett ut om hvorfor jeg prøver meg på dama hennes. Jeg skjønner jo ingenting. Men hun syntes jeg var alt for blid mot henne. Jeg sier at jeg har ikke interesse for damer og er godt gift så keg beklager om du har misforstått noe her. Hun ble rasende og gikk ut av butikken. Et par timer kommer sjefen min å flirer mot meg. Og lurer på når jeg hadde begynt å sjekke damer på jobb. Han skjønte jo at dama var på bærtur, pg jeg forsto da at hin faktisk hadde ringt sjefen min og klaget. Hun hadde ment at jeg måtte miste jobben for slik oppførsel. For å si ddt sånn. En annen kollega tok over det kundeforholdet for å si det sånn Anonymkode: ba1ff...7f7 Ps: jeg holder meg heretter langt unna lesbiske. Da det er svært få lesbiske jeg har møtt også blir det så mye drama for å være normalt hyggelig Anonymkode: ba1ff...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En gang og blitt beskyldt av ei for å prøve meg på dama hennes. Er på ingen måte interessert i damer. Så hun som la an på meg hadde ei felles veninde med meg. Aldri møtt henne før. Og vi sitter siden av hveandre i selskap. Jeg hadde kun fått vite at denne dama var super grei. Min ektemann satt på andre siden av meg. Så vi pratet og tulla. Ettervert sier hun at hun er ledpisk. Og jeg sier vel noe sånt som ok. Er da ikke noe problem at folk er det. Så kvelden fortsetter som før. Inntil hun sier hun er interessert i meg. Jeg sier nei takk jeg er hetero og gift med han her fortsatt og har ingen interesse for damer. Makan til drama det plutselig ble...hun var jo helt gal. På jobb i butikk så holdt jeg på med å hjelpe et lespisk par med et prosjekt. Plutselig begynte hun ene., som jeg tenkte var sjefen i forholdet å bli litt ufin mot meg. Jeg er jo selvsagt hyggelig mot alle kundene mine. Også spør hun meg rett ut om hvorfor jeg prøver meg på dama hennes. Jeg skjønner jo ingenting. Men hun syntes jeg var alt for blid mot henne. Jeg sier at jeg har ikke interesse for damer og er godt gift så keg beklager om du har misforstått noe her. Hun ble rasende og gikk ut av butikken. Et par timer kommer sjefen min å flirer mot meg. Og lurer på når jeg hadde begynt å sjekke damer på jobb. Han skjønte jo at dama var på bærtur, pg jeg forsto da at hin faktisk hadde ringt sjefen min og klaget. Hun hadde ment at jeg måtte miste jobben for slik oppførsel. For å si ddt sånn. En annen kollega tok over det kundeforholdet for å si det sånn Anonymkode: ba1ff...7f7 Du må seriøst lære deg å stave ordet lesbisk. Anonymkode: eb9e4...9a0 4
Forumkonto Skrevet 18. april 2024 #14 Skrevet 18. april 2024 Har hendt noen ganger opp gjennom årene av venninner som er bi. Har blitt dratt med på lesbebar i Oslo, og da ble jeg selvsagt forsøkt sjekket opp. Men kun venninner som har prøvd seg på noe seksuelt. Har også blitt forsøkt invitert til trekant av et par. Takket nei til det. Har også fått hørt av ei som hadde litt for mye å drikke at hun hadde et crush på meg. Er hetro, men kan finne andre kvinner veldig attraktive. Men aldri blitt tent av ei dame
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #15 Skrevet 18. april 2024 Som en skeiv kvinne så må jeg innrømme at hele denne tråden tenner meg 🙈 Jeg vil bare si at ikke alle skeive kvinner er drama Anonymkode: a15c3...34d 2 1
Momma Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 Jeg opplevde det flere ganger som ung student. Vurderte til og med å "prøve" et par ganger, men endte opp med at jeg definitivt er hetero, i hvert fall 99 prosent eller deromkring. 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Nei, heldigvis ikke Anonymkode: 503c5...c77 1
Million Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 Jeg husker bare et tilfelle, og da var jeg tenåring (er i femtiårene nå). Det var en svært sexy og pen, mørkhåret dame med brune øyne som prøvde seg. Jeg og venninnen min ble litt forvirret over pågåenheten til denne fremmede unge kvinnen (litt eldre enn oss) så vi takket for oss og gikk derifra. Det er det eneste tilfellet jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 Normalt attraktiv dame i slutten av førtiårene her. Jeg har blitt sjekket opp av hundrevis av menn, men aldri av en dame.. Anonymkode: 3c465...4a8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 Har opplevd det flere ganger. Har feminin kropp og helt vanlig kvinnelig utseende. Første gangen det skjedde skjønte jeg ikke tegninga før vi hadde snakket sammen lenge. Sa vennlig neitakk, men angret litt etterpå, selv om jeg definerer meg som hetero. Det har skjedd flere ganger etter det, og jeg tror det kan komme av at jeg snakker og har kanskje en litt flørtete kommunikasjonsform, uansett kjønn. Anonymkode: 3c98e...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå