AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg tok ut P-staven 19.03 (rett over fire uker siden) etter mye mellomblødninger. Jeg hadde mensen forrige uke som varte fra onsdag til tirsdag (6-7 dager). Jeg trodde jeg var ferdig tirsdag, men nå idag fikk jeg rosa utflod? Er dette mellomblødninger? Eller kroppen som prøver å ordne opp etter P-staven? hvor lang tid vil det ta før mensen evt. stabiliserer seg igjen? Jeg har også tatt biopsi av livmorhalsen pga langvarig hpv-virus (ingen celleforandringer på celleprøven). Begynner nå å bli redd for at det er noe annet som gjør at jeg plutselig fikk rosa utflod! Anonymkode: 320f0...6e4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 TS her igjen. Fikk svar at jeg hadde celleforandringer cin2 på biopsien og skal til konisering til uken. Mensen har ikke stabilisert seg enda. Har blødd 1 uke, så 1,5 uke uten og nå har jeg blødd i 10 dager. Kan celleforandringer gi slike blødninger? (Uten at det er kreft). Vil dette da bedre seg etter konisering? Eller kan det være P-staven som fortsatt ikke er ute enda? Er nå 2 måneder siden jeg tok den ut, og begynner å bli redd for at jeg kan ha livmorhalskreft (selv om biopsien sier «kun» cin2). -TS Anonymkode: 320f0...6e4
Purple_Pixiedust Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Jeg har også fått påvist celleforandringer etter biposi, men kun lette celleforandringer så ny biopsi om ett år. Hadde også p-stav med mye blødninger. Fikk eggløsning 9 dager etter den ble tatt ut og mensen to uker senere. Som var i går. Følger med tråden din da jeg lurer på det samme.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Purple_Pixiedust skrev (11 minutter siden): Jeg har også fått påvist celleforandringer etter biposi, men kun lette celleforandringer så ny biopsi om ett år. Hadde også p-stav med mye blødninger. Fikk eggløsning 9 dager etter den ble tatt ut og mensen to uker senere. Som var i går. Følger med tråden din da jeg lurer på det samme. Jeg håper det stabiliserer seg snart! Denne siste måneden har jeg blødd halvparten av måneden. Hold meg gjerne oppdatert hvordan det går med dine blødninger. Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning. -TS Anonymkode: 320f0...6e4
Purple_Pixiedust Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg håper det stabiliserer seg snart! Denne siste måneden har jeg blødd halvparten av måneden. Hold meg gjerne oppdatert hvordan det går med dine blødninger. Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning. -TS Anonymkode: 320f0...6e4 Ja det kan jeg gjøre. Jeg mener jeg hadde EL pga fikk eggløsningsslim på papiret og som "bestilt" fikk jeg mensen to uker etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå