Gå til innhold

Menn uten skjegg gir uanstendige tanker hos andre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser i en engelsk avis at menn alltid bør ha skjegg. Menn uten skjegg fører til uanstendige tanker hos andre menn.

Fordi menn uten skjegg ser ut som damer.

Bør alle menn ha skjegg slik at ikke menn tiltrekkes av skjeggløse menn?

Anonymkode: 1b98e...657

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hørtes skikkelig troverdig ut 😂

Anonymkode: d5eb4...b8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

image.png

• Nyttig 1
Gjest sjokoladebanan
Skrevet

Dummeste jeg har hørt 😅

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha 😂 Vel, mannen min har ikke skjeggvekst og er skamheit så skjønner dilemmaet 😂🥰

Anonymkode: 3c969...c29

AnonymBruker
Skrevet

Disse muslimene er komplett sexfikserte...

Anonymkode: c4ca8...55c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hahahaha 😂 Vel, mannen min har ikke skjeggvekst og er skamheit så skjønner dilemmaet 😂🥰

Det kan bli et problem for menneskeheten hvis alt for mange menn løper etter skjeggløse menn og ikke damer. Blir ikke mye barn og fremtid av det 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, så han mener at han ville se ut som dame uten skjegg, det var da veldig lite mandig av ham!

Men altså - klart, i muslimske land, der det er strengt forbudt å ha sex før ekteskapet, er det ikke helt  uvanlig at menn har sex med menn, uten at de definerer seg eller forholder seg til begrepet "homofil". Det er jo tradisjon som går helt tilbake til antikken, der det var vanlig at eldre menn hadde sex med yngre gutter....

... og i type fengsel og andre steder der de bare er menn lukket inne i lengre persioder, er jo særlig lite mandige menn ettertraktet som seksualobjekter etter noen måneder uten tilgang til å en gang se det motsatte kjønn.

Da jeg var i militæret for snart 40 år siden var jo det ingen kvinner der, og etter lang tid uten å se damer, så merket man jo det selv at man kunne bli litt smått tiltrukket, rent seksuelt, på de pene og litt feminine guttene - ingen av de med skjegg og mye hår... men de mer veldig pene.

Anonymkode: f97dd...f0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan bli et problem for menneskeheten hvis alt for mange menn løper etter skjeggløse menn og ikke damer. Blir ikke mye barn og fremtid av det 🙂

Ah ja, godt poeng 😂

Sett i gang og la det gro, karer, kan ikke tilltale en slik enkel forveksling 🤭

Skrevet

Ikke rart at det blir født så få barn i Norge når hele den mannlige befolkningen er totalt forvirret, siden det er så mange som ikke har skjegg.

Jeg har skjegg og jeg opphisser verken menn eller kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
Hermann skrev (2 minutter siden):

Ikke rart at det blir født så få barn i Norge når hele den mannlige befolkningen er totalt forvirret, siden det er så mange som ikke har skjegg.

Jeg har skjegg og jeg opphisser verken menn eller kvinner. 

Da må du nok dra ut i verden for å erobre en fager møy. Slik vikingene gjorde i gamle dager.

AnonymBruker
Skrevet

Han i artikkelen bør vel komme seg ut av skapet fort som fy. Har aldri sett en mann uten skjegg å tenkt "fy faen HAN vil jeg pule"! 😂 Hetro mann og glad i chicks, uten dicks.

Anonymkode: bb4b5...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at menn med skjegg egentlig er homofile da hvis de får upassende tanker om menn uten skjegg🤔

Anonymkode: e79ac...bf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ubarberte menn er sexy men noen dagers ubarbert snakker jeg om da. Ikke skjegg

Anonymkode: 25572...d80

Skrevet

Er nok noen mullaer der ute som prøver å beskytte seg mot rare følelser og tanker gjennom drakoniske reglement. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ser i en engelsk avis at menn alltid bør ha skjegg. Menn uten skjegg fører til uanstendige tanker hos andre menn.

Fordi menn uten skjegg ser ut som damer.

Bør alle menn ha skjegg slik at ikke menn tiltrekkes av skjeggløse menn?

LOL! Det er det dummeste jeg har hørt (lest) i dag! 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er nok sperm lagret for evig tid, og jorda er fortsatt der at det blir flere og flere folk på den. 

For et teit trolleinnlegg.

Anonymkode: 2a3c4...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sier mest om han som uttalte det. Høres ut som om han har problemer med egen seksuell identitet.

Anonymkode: 40f92...c11

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja!

Anonymkode: be65a...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...