Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alvorlig sykdom, men å si at man har vondt i ryggen og må ligge på sofaen for eksempel.

Er dette vanlig i forhold?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel vanlig å si ifra om man er syk eller dårlig. Jeg gjør det for at samboer skal forstå hvorfor jeg ikke er helt «med» i samtale og eventuelt bare ønsker/trenger å slappe av. Men jeg går ikke å klager hvert 5. minutt som min samboer gjør. 

Anonymkode: 1fe9a...bca

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for da hadde han blitt MYE sykere enn meg og jeg hadde endt opp med å stelle barn og hus alene. 

Å være syk her i hus er ikke ett alternativ. 

Anonymkode: 0dd74...765

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, min samboer er sykepleier, og brukt opp all empati på jobb når det gjelder slike ting. Og skulle jeg si noe, så tror hun at hun vet mer om min kropp og hva slags smerter og plager jeg har. Selv etter ulykke hvor jeg nesten ikke kunne gå på en mnd, så hadde jeg det visst ikke så vondt og bevegde meg ikke nok, hun hadde jo hørt om en som hadde en lignende operasjon 😅 

Så nei, det deler jeg ikke lenger, bedre å være alene i det enn å ha en som klager på at jeg har det vondt 

Anonymkode: 6fe07...491

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det nå du skal sluntre unna? Eller mistenker du at den gravide samboeren din spiller syk?

Anonymkode: 0b841...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du virkelig ingenting annet å bedrive i fritiden enn disse trolletrådene? Høres trist ut. ❤️ 

Anonymkode: dc06a...99b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂 ja. Men han har gjennomskua meg. Så han flire bare av meg. Bare slapp av du sjø sier han da. 

Anonymkode: 673c5...cbd

Skrevet

Nei, men slutt a!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...