Gå til innhold

Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har følelser for en jente som jobber på samme arbeidsplass som meg. Ønsker og bli enda bedre kjent med henne, men veit liksom ikke hvordan jeg skal gå videre fra der.

bør jeg be henne ut( og hvordan bør jeg gjøre det) eller si til henne hva jeg føler? 

føler det og si hva jeg føler kan føles forpliktende for henne og skape klein stemning melllom oss. Men hvordan ellers skal hun hvite at jeg er interessert i henne?

Anonymkode: 399e6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 0fc13...1d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har følelser for en jente som jobber på samme arbeidsplass som meg. Ønsker og bli enda bedre kjent med henne, men veit liksom ikke hvordan jeg skal gå videre fra der.

bør jeg be henne ut( og hvordan bør jeg gjøre det) eller si til henne hva jeg føler? 

føler det og si hva jeg føler kan føles forpliktende for henne og skape klein stemning melllom oss. Men hvordan ellers skal hun hvite at jeg er interessert i henne?

Anonymkode: 399e6...c99

Nei.

Dere JOBBER på samme plass. Dum ide å date/pule kollegaer. Om du så fortsatt vil, ta noen runder på om du takler å se henne flørte med andre om du blir avvist. For er man på jobb, så skal man være profosjonell.

Om du oppriktig ønsker å be henne ut, be henne ut på middag/øl eller hva nå enn. Antar dere har kontakt på utsiden av jobb siden du har følelser????????????

Anonymkode: f8cf1...9f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be henne ut, men vær hyggelig og gå videre om hun avslår 😊

Anonymkode: bfbf8...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dum ide å date/pule kollegaer.

En kollega går greit. Dum ide å bli intim med to kollegaer. Det ble faktisk ikke noe særlig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...