Gå til innhold

STORE blødninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei sann,,,

har et sp.mål...

har en mamma på 45 år som akk fikk mensen nå... skulle hatt den for 14 dager siden... og nå blør hun så det spruter... bokstavlig talt... det spruter....

igår måtte jeg tørke opp masse blod fra sofaen, og gulvet...

hun ligger å vrir seg på sofaen i menssmerter, og blør langt fra normalt...

hun fikk i seg 3 paralgin forte stikk piller i går, og da hjalp det litt på smertene, men ikke særlig på blødningene...

formen er den samme i dag, hun har ikke sovet inatt, da hun har hatt vondt, og blødd igjennom det som er... gjennom tampongen- den bytter hun hver 30 min ca... trusene hennes er ned blødd, og div håndklær...

litt skremmende å se på fore å si det sånn...

hun har fått time hos legen, men ikke før til Tirsdag....

noen som vet hva det er eller har sett det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten Tapir
Skrevet

Jeg synes hun skal ta en tur på legevakta, jeg. Det er ikke bra å miste så mye blod. Det er lenge til tirsdag.

Skrevet

Om hun ikke fikk hastetime (altså samme dag) hos legen sin vil det være en god ide med legevakta ja, for blodtapet kan umulig være bra å leve med til tirsdag...

Skrevet

Legevakten kan foreskrive et medikament som heter Cyklokapron, og som stopper blødninger effektivt.

Skrevet

hun har fått time hos legen, men ikke før til Tirsdag....

:overrasket: det er jo helt sykt!! de må jo skjønne at det haster litt mer enn det

Skrevet

Ring legen en gang til og be om en akuttime!

Skrevet

Dette er da ikke noe å lure på, jeg hadde reist rett på legevakta...

Skrevet

Kan hun ha vært gravid?

Som nevnt over, det finnes akutthjelp for sånt. jeg håper dere har dratt på legevakta.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ring legevakta! Herregud, tror ikke legen skjønte hva som foregikk... du må være litt mer hysterisk på telefonen.

Skrevet

Hun fortalte ikke hva det gjaldt da hun ringte, men hun sier til meg at hvis det ikke er veldig mye bedre til i morgen, så ringer hun legevakta...

Tror hun er litt bedre i dag, men ikke helt i form..

Hvordan går det med deg, Angelfairy? mamman din er oppegående nok til å vite hvor grensen går tror jeg... men jeg har kjeftet litt på henne i dag, sånn for sikkerhets skyld ;):klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...