Snehvit Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 De fleste har vel en formening om sin drømmebolig, men jeg lurer på hvor dere ville anskaffet denne drømmeboligen dersom dere skulle etablere dere et sted for resten av livet. Drømmer dere for eksempel om å bli gamle i Oslo, på Lillehammer eller i Kautokeino? Selv har jeg ikke den minste anelse, og håper derfor på å få gode forslag her. Det eneste jeg vet er at jeg så gjerne vil ha hus med hage og utsikt mot sjø/fjord/vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Hei Snehvit Mitt drømmebosted er Stavanger. Her har vi hus og stor hage og utsikt mot både fjord og fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg vet ikke helt hvor, gjerne Kongsvinger, der jeg "hører til" nå. Vil helst ha med en innsjø i nærheten, gjerne en liten privat strandkant *prøve å ikke høres egoistisk ut da* . Også litt skog rundt, skal jo ha hund drømmer jeg om, så da må vi ha litt trær som demper lyden fra en ivrig bjeffende voffvoff. Skog og innsjø? - Utkanten av Kongsvinger høres bra ut da.... *ser ut i luften og drøøøøøøøøømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 Akkurat nå bor jeg på drømmestedet jeg. Mulig at dette forandrer seg etterhvert, men jeg synes at jeg bor veldig bra til jeg. Rett innenfor bomringen i Oslo. Nær turområder og med 10 min kjøring til sentrum. Rundt meg er det gode naboer i et rolig område. Bussen stopper like ved og vi har en liten nærbutikk. Det er heller ikke langt å gå til litt større kjøpesentre. Vi har ikke verdens største hus og hagen er liten. Passer meg ypperlig. Vi har nok plass, samtidig som det ikke er for mange rom å holde orden på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Det har jeg ikke tenkt på ....men drømmen er å ha ett småbruk der jeg kan ha hester og høner...og god plass til grønnsakshage. Men her er det håpløst å finne noe sånt....har ikke sett noe enda i allefall i avisene. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. november 2002 #6 Del Skrevet 11. november 2002 i OSLO :D Leilighet er greit, har vokst opp i det. Men drømmen er vel et lite hus, helst på et plan tror jeg.. Med hage..ikke altfor stor, den skal jo vedlikeholdes:) Leiligheter med hage er også fint, vet om flere steder jeg kunne tenkt meg å bo. (I oslo da) Midt nede i sentrum er ikke så aktuelt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 11. november 2002 #7 Del Skrevet 11. november 2002 Et stort hus med altfor mange rom, egen strandlinje og stor hage... Eller et lite hus midt i sentrum av Kristiansand, sånn fra 1700-tallet med en liten bakgård.... Eller.....det er godt drømmer er gratis, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. november 2002 #8 Del Skrevet 11. november 2002 En liten rød stue (LES:enebolig på ca. 100kvm) på Hamar, da har jeg fått drømmen min oppfylt! :D Dette SKAL skje en dag, om det så er om 2år eller om 20år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. november 2002 #9 Del Skrevet 11. november 2002 Åh, jeg vet ikke hvor det skulle være.. Nær kystlinjen ihvertfall. Også drømmer jeg om et hus av beskjeden størrelse med en stor buskete hage... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. november 2002 #10 Del Skrevet 11. november 2002 Å, det måtte bli et koselig hvitt stort hus ved kysten en plass. Med usjenert hage og ikke altfor nære neste hus (altså en del mer enn tre meter fra vår husvegg til naboens husvegg.- husene er ALTFOR tette fortida!) Gjerne to etasjer. Vi liker det søde sørland da Sambo har bodd der i noen år. Aust-Agder er bra! Ellers går det vel på et lettstelt hus med rene blanke flater og behagelige omgivelser. Gjerne ved sjøen ja: ) Og ha en liten hage:) DRØMME, DRØMME :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. november 2002 #11 Del Skrevet 11. november 2002 Ble neeesten et lite hus i dag, på besteste vestkant, ikke langt unna her jeg bor i dag. Meeen..det var vel en som hadde litt mere penger etter en hard budrunde. *BANNER* :evil: :cry: :cry: :cry: Det var TRIST altså!!! *sutre* Ellers..drømmestedet å bo...hmmm...er ikke helt sikker..er enda i en "venne meg til å bo i Oslo-fase" tror jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 11. november 2002 #12 Del Skrevet 11. november 2002 Må vel enten bli ved Mjøsa eller ved sjøen. Godt å se Mjøsa, men det er vel der man har gode venner, familie og likt der man har vokst opp selv man drømmer om! Jeg kunne aldri tenkt meg å bodd I en by... Har vokst opp på et lite småbruk! DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. november 2002 #13 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg bor på drømme plassen. Har faktisk fått det jeg alltid har drømt om.Hus uten forbi sentrum ikke alt for stort , med en kjempe hage og en stor hekk rundt. :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #14 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har nok funnet min drømmebolig. Her i rolige Homansbyen i Oslo. Jeg skal nok bo her i mange år fremover. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2002 #15 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg vil gjerne bo ved sjøen, ha utsikt over fjorden, kjenne sjølukta... Jeg vil samtidig bo sentralt ved hovedstaden, så det må bli i Asker/Bærum. Kunne tenkt meg et hus eller stor leilighet på strekningen Vollen (Asker), Hvalstrand, Holmen eller evt. Nesøya. Nesodden blir for langt utenfor byen. Har sett mange passende alternativer. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 12. november 2002 #16 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har sett meg ut et hus i Lyder Sagensgate på Fagerborg. Synd at prisantydningen var 15 millioner. Jeg e l s k e r Fagerborg! Det er en fantastisk oase midt i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. november 2002 #17 Del Skrevet 12. november 2002 Kunne godt tenkt meg en hacienda i innlands-Spania, jeg da. Noen dyr, store olivenlunder, sol og late dager, frodig hage, eget basseng, lange mørke sommerkvelder (året rundt) Det er min drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2002 #18 Del Skrevet 12. november 2002 Drømmeboligen ligger på Ørland i Sør Trøndelag Jeg vet akkurat hvilket hus også; en Rød/oransje villa nede v sjøen på Uthaug. Desverre er huset ikke til salgs. Feriegjester eier d og bruker d ikke for ofte. Ganske trist!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. november 2002 #19 Del Skrevet 12. november 2002 Langs kysten et sted, helst nordnorge, og gjerne Tromsø! Jeg elsker denne byen Jeg vil i tillegg ha feriested i Lofoten, det er så fantastisk vakkert der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 12. november 2002 #20 Del Skrevet 12. november 2002 Ble neeesten et lite hus i dag, på besteste vestkant, ikke langt unna her jeg bor i dag. Meeen..det var vel en som hadde litt mere penger etter en hard budrunde. *BANNER* :evil: :cry: :cry: :cry: Det var TRIST altså!!! *sutre* Huffe da!! Det var trist!! Bare vent, det kommer nok noe ruslende til dere :D Jeg for min del har vel funnet drømmehuset. Hadde faktisk ikke trodd jeg kom til å bosette meg her i oslo, men sånn har det nå blitt da.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå