AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Orgasmeavhengig som gutt. Føler jeg er litt utenfor normalen. Jeg er orgasmeavhengig og må ofte jeg har mer enn 10 orgasmer daglig for å bli tilfreds. Er dette unormalt? Er det en kjipern opplevelse for dere damer å date eller bli sammen med en som meg? Anonymkode: 36d3d...967
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Min mann var slik frem til vi ble sammen. Orgasme under sex med meg var mye mer tilfredsstillende og behovet for så mange orgasmer roet seg. 1-3 orgasmer sammen med meg i løpet av dagen og kanskje en runk før han legger seg holder i massevis nå. Anonymkode: 317ac...5e8
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 For å være ærlig er ikke det ideelt å bli sammen med noen som har diverse avhengigheter, uansett type. En avhengighet er jo noe man ikke har kontroll over, og uansett hva det da er kan det påvirke forholdet på måter man slipper med folk som ikke har slike besettelser de ikke klarer å kontrollere. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 En avhengighet er en avhengighet. Nei, han måtte oppsøkt hjelp for at det skulle vært aktuelt. Anonymkode: 7b401...ab5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann var slik frem til vi ble sammen. Orgasme under sex med meg var mye mer tilfredsstillende og behovet for så mange orgasmer roet seg. 1-3 orgasmer sammen med meg i løpet av dagen og kanskje en runk før han legger seg holder i massevis nå. Anonymkode: 317ac...5e8 Ts Kan jeg forvente at det roer seg med tiden, både når jeg og kjæresten blir mere kjent, kanskje det store suget gir seg etter hvert? Jeg har vært sånn fra typ 13. Husker i starten jeg opplevde mine første orgasmer, da kunne onanere i timesvis, jeg var mye verre da enn nå😅 Anonymkode: 36d3d...967
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): For å være ærlig er ikke det ideelt å bli sammen med noen som har diverse avhengigheter, uansett type. En avhengighet er jo noe man ikke har kontroll over, og uansett hva det da er kan det påvirke forholdet på måter man slipper med folk som ikke har slike besettelser de ikke klarer å kontrollere. Ts Skjønner. Kjæresten syns det blir mye orgasmejag på meg. Hun syns det er ok jeg onanerer, men orker ikke selv å delta hele tiden. Bør jeg prøve å kutte ut all onaneringen? Jeg går nesten på veggene av kåthet hvis jeg ikke gjør noe med det😅 Anonymkode: 36d3d...967
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts Skjønner. Kjæresten syns det blir mye orgasmejag på meg. Hun syns det er ok jeg onanerer, men orker ikke selv å delta hele tiden. Bør jeg prøve å kutte ut all onaneringen? Jeg går nesten på veggene av kåthet hvis jeg ikke gjør noe med det😅 Anonymkode: 36d3d...967 En del av det å bli voksen er å styre sine impulser og lyster slik at det ikke går utover andre eller livet generelt. Å klare å være kåt, uten å måtte ha utløsning umiddelbart. Å klare å være sliten, men likevel fullfører sine plikter. Å klare å være sulten, men likevel bli sittende konsentrert til møtet er ferdig. Og så videre. Du bør øve deg på å være kåt uten at du onanerer. Redusere gradvis etterhvert som du mestrer å være kåt uten å runke umiddelbart. Å ikke mestre å styre impulser og behov er et problem. En umodenhet og en avhengighet. Slikt er ikke positivt selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts Kan jeg forvente at det roer seg med tiden, både når jeg og kjæresten blir mere kjent, kanskje det store suget gir seg etter hvert? Jeg har vært sånn fra typ 13. Husker i starten jeg opplevde mine første orgasmer, da kunne onanere i timesvis, jeg var mye verre da enn nå😅 Anonymkode: 36d3d...967 Min mann sier han runket på seg gnagsår. Han har ikke telling på hvor mange ganger han kom på det meste på en dag. Han forklarer det selv at det kom fra at runkingen ikke gjorde ham seksuelt tilfredsstilt, så kort tid etter en runk kjente han behov for en ny. Og slik holdt han på. Etter at vi ble sammen på ordentlig og treftes hver dag minsket behovet for runking betraktelig for han ble tilfredsstilt av sexen med meg. Med mindre vi har sex når vi legger oss må han ha en orgasme å sove på. Ellers så runker han de dagene vi ikke har sex, og gjerne da flere ganger. Tror nok han runker hver gang han er alene hjemme også. Jeg ser på det som er fordel jeg da, for nå er han i slutten av 30-årene og vi har vært sammen i over 15 år, men likevel så er lysten på topp. Han er like kåt på meg selv om han har runket og jeg får så mye sex som jeg har behov for. Han kan også fortsatt få flere orgasmer under samme runde og ofte trenger han ikke pause mellom heller. I følge mine venninner skiller han seg ut blant mange jevnaldrende der. Så alt i alt et stort pluss for meg at han har det behovet han har, for jeg selv har alltid hatt høy sexlyst og det blir bare mer og mer med årene. Anonymkode: 317ac...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Trolltunge skrev (4 timer siden): En del av det å bli voksen er å styre sine impulser og lyster slik at det ikke går utover andre eller livet generelt. Å klare å være kåt, uten å måtte ha utløsning umiddelbart. Å klare å være sliten, men likevel fullfører sine plikter. Å klare å være sulten, men likevel bli sittende konsentrert til møtet er ferdig. Og så videre. Du bør øve deg på å være kåt uten at du onanerer. Redusere gradvis etterhvert som du mestrer å være kåt uten å runke umiddelbart. Å ikke mestre å styre impulser og behov er et problem. En umodenhet og en avhengighet. Slikt er ikke positivt selvfølgelig. Ts. Hei Trolltunge. Jeg skal prøve det du sier, prøve å undertrykke kåtheten. Det er så lett å bare dra av en orgasme eller to. Når jeg teaser, får jeg sterkere orgasmer, kanskje undertrykkelse av kåtheten har samme virkning? Jeg vil ikke oppleves som påtrengende kåt. Kjæresten sier det ikke gjør noe. Anonymkode: 36d3d...967 1
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts. Hei Trolltunge. Jeg skal prøve det du sier, prøve å undertrykke kåtheten. Det er så lett å bare dra av en orgasme eller to. Når jeg teaser, får jeg sterkere orgasmer, kanskje undertrykkelse av kåtheten har samme virkning? Jeg vil ikke oppleves som påtrengende kåt. Kjæresten sier det ikke gjør noe. Anonymkode: 36d3d...967 Ja det kan ha samme virkning. Spesielt om du klarer å ha positiv holdning til å ikke alltid gi etter for impulser, men føle bedre kontroll og glede deg til når du kan slippe deg løs. Ikke la dette bli skam, men la det fremdeles være noe fint og deilig. Bare noe du har bedre kontroll over og ikke at det har kontroll over deg. Det er veldig voldsomt, og lite sannsynlig at det alltid vil være greit for henne, eller for deg, så å lære seg å ha kontroll på dette kan bli viktig for dere begge. Livet krever opp gjennom årene ganske mye mer enn at man kan la det å kjenne litt lyst få prioritering stadig gjennom dagene.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Trolltunge skrev (4 minutter siden): Ja det kan ha samme virkning. Spesielt om du klarer å ha positiv holdning til å ikke alltid gi etter for impulser, men føle bedre kontroll og glede deg til når du kan slippe deg løs. Ikke la dette bli skam, men la det fremdeles være noe fint og deilig. Bare noe du har bedre kontroll over og ikke at det har kontroll over deg. Det er veldig voldsomt, og lite sannsynlig at det alltid vil være greit for henne, eller for deg, så å lære seg å ha kontroll på dette kan bli viktig for dere begge. Livet krever opp gjennom årene ganske mye mer enn at man kan la det å kjenne litt lyst få prioritering stadig gjennom dagene. Ts Tusen takk for råd, det skal jeg prøve ut, prøve å få mer selvkontroll på meg selv og mine lyster. De er litt dyriske og tar litt av. Kan forstå hvis det blir mye for henne. Må ta meg i nakken å bare kontrollere dette. Anonymkode: 36d3d...967 1
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts Tusen takk for råd, det skal jeg prøve ut, prøve å få mer selvkontroll på meg selv og mine lyster. De er litt dyriske og tar litt av. Kan forstå hvis det blir mye for henne. Må ta meg i nakken å bare kontrollere dette. Anonymkode: 36d3d...967 Ja for din skyld først og fremst egentlig. Du de fleste av oss som har en velfungerende seksualitet har litt dyriske lyster, men de fleste har lært oss akkurat det å ha kontroll på når det passer seg å slippe dem fri og ikke. Forskjellen på avhengighet og at ting er ok og til glede, ikke til problemer, er å ha kontroll.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Skrevet 19. april 2024 Trolltunge skrev (9 timer siden): Ja for din skyld først og fremst egentlig. Du de fleste av oss som har en velfungerende seksualitet har litt dyriske lyster, men de fleste har lært oss akkurat det å ha kontroll på når det passer seg å slippe dem fri og ikke. Forskjellen på avhengighet og at ting er ok og til glede, ikke til problemer, er å ha kontroll. Ts Tusen takk, skal gjøre en kjempeinnsats. hørt og lest litt om noe som heter sex og orgasmekontroll Anonymkode: 36d3d...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå