Diana Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 (endret) Jeg har kjøpt hus og overtar 15juni. Jeg skal være ute av huset jeg leier 26juni. Tanken er å bruke disse dagene på å flytte over alt, male alle rom i en etasje (sånn at vi slipper å bo i malingslukta) og vaske ut huset jeg bor i nå. Ei venninne mente dette hørtes ut som knapt med tid og at jeg bør ta ut ferie. Jeg tror jeg skal gå helt fint. Noen med erfaring som kan si noe om jeg er helt på villspor? Endret 18. april 2024 av Diana
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Jeg regner med at du negynner pakkingen i god tid. Da får man vasket godt før siste utvasking. I så fall ser jeg ikke problemet. Skal du bruke et flyttebyrå til møbler etc.? Eller skal du gjøre alt selv? Har du mye, blir det mange turer. Anonymkode: ab436...f30 2
Diana Skrevet 18. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg regner med at du negynner pakkingen i god tid. Da får man vasket godt før siste utvasking. I så fall ser jeg ikke problemet. Skal du bruke et flyttebyrå til møbler etc.? Eller skal du gjøre alt selv? Har du mye, blir det mange turer. Anonymkode: ab436...f30 Ja jeg har starta å pakka allerede 😅 litt småting bare. Nei det er jeg litt usikker på 🤔 hvis jeg får med meg folk kan jeg fint klare det selv
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Det kommer an på hvor effektiv du er og hvor mye hjelp du har. Hvor stort hus som skal vaskes, og hvor mye du får pakket og begynt vaske tidlig er også vesentlig. Male alle rom i en etasje, vil det si to eller syv rom? Er det store glatte flater som krever lite maskering og tilnærmet lik farge? Eller er det ubehandlet panel som må ha kvistsperre og som suger maling? Hvis du skal pakke ned alt, bære, kjøre, male og vaske alt alene, så er det knapt med tid hvis du jobber fulltid i tillegg. Anonymkode: 1350d...dce
Diana Skrevet 18. april 2024 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det kommer an på hvor effektiv du er og hvor mye hjelp du har. Hvor stort hus som skal vaskes, og hvor mye du får pakket og begynt vaske tidlig er også vesentlig. Male alle rom i en etasje, vil det si to eller syv rom? Er det store glatte flater som krever lite maskering og tilnærmet lik farge? Eller er det ubehandlet panel som må ha kvistsperre og som suger maling? Hvis du skal pakke ned alt, bære, kjøre, male og vaske alt alene, så er det knapt med tid hvis du jobber fulltid i tillegg. Anonymkode: 1350d...dce Det vil si 3 soverom og en gang. Det er glatt tapet på veggene i dag, så der kan det males rett på. Jeg begynner tidlig med både pakking og vasking, og blir nok å be folk om hjelp til å flytte de store tunge tinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå