AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Vi var sammen ca 1 år, så helt plutselig gjør han det slutt for 2 uker siden, samtidig sa han at han hadde fått ny venninne, og jeg spør om det er noe mellom dem, nei sier han bare vennskap. Jeg er så trist for jeg trodde vi hadde det bra. Så i går fikk jeg melding av besteveveninna mi at han såg han sammen med hu nye venninna si og dem kysset og holdt hendene. Så han har lyvet meg midt opp i ansiktet mitt. Je har kutta kontakten med han og ønsker han ikke tilbake men ja det gjør vondt at han har løyet og fått seg dame bak min rygg. Venninna mi tok bilde av dem så så jo at det var han. Vi skulle i bryllup i mai og til søstra hans men det blir jo ikke noe heller. Men jeg vet at han har hatt mange forhold bak seg så er mulig han har gjort dette med andre damer og. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har nylig begynt i ny jobb nå og siden jeg har sorg så er det såvidt jeg klarer å fungere i den nye jobben. Når vi prata så bare smilte han mens jeg gråt av sjokk. Føler meg brukt og kasta rett og slett og lurt og løyet til. Han jobber som psykolog og skulle tro han visste åssen en skal oppføre seg i et forhold men så feil kan en ta. Takk for svar. k32 Anonymkode: 661d8...490 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Mitt inntrykk er at de aller fleste som blir psykologer blir det fordi de mest av noen andre kunne trenger en selv. Det er slettes ikke en garanti at en psykolog er flink med egne relasjoner. Kjærlighetssorg går bare over med tiden til hjelp. Vær lei deg, så går det over! Han behandlet deg som dritt, tenk på det du. At det er greiere jo fortere du ble kvitt han! Anonymkode: 5464f...01b 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Uff, dette hørtes vondt ut. Forstår at du føler han løy til deg, men vanskelig å vite sikkert. Kan hende det var en venninne av han når han slo opp og så ble det noe mere. Og kan hende de lå sammen mens dere var sammen. Umulig å si hva som skjedde med sikkerhet i fortiden. Prøv å ikke gruble på det. Er det samme uansett, det er slutt og du har det vondt Uansett, jeg forstår du er såret og lei deg. Det tar tid å komme seg etter brudd. Gi degselv tid. Si til venninne din at du har brutt kontakten med din ex og ikke vil ha oppdatering om han. Lukk han helt ut av livet dit, fokuser på deg selv, ditt liv og dine venner. Slik du føler det nå vil du ikke føle for evig. Det er vondt når det står på, men det vil gå over Anonymkode: fa4cf...3b6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Du har opplevd det veldig mange menn har opplevd. Forholdet blir avsluttet, og du får vikarierende forklaringer. Du skjønner det ikke, før du opplever at hun like etter blir observert med en annen tre uker etter, og tre måneder etter så bor de i lag. Da skjønner man at grunnen er at hun allerede hadde truffet en annen. Utrolig mange sjofle vesener der ute. Hvordan komme seg videre? Vi alle er forskjellige, og tidsaspektet kan variere sterkt. Det handler en god del om å etablere seg på nytt, altså seg selv som singel person. Gradvis vil sorgen forsvinne. Godta at tankene om han/dere kommer, men ha noen mentale verktøy som gjør at du ikke blir sittende i det for lenge. Verdens største klisjé, men jobber du godt og aktivt, så leger tiden alle sår. Så dette med psykologer, de aller fleste av de utdanner seg nok til det fordi de har mengder av psykologiske issues selv. Anonymkode: da827...baf 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi var sammen ca 1 år, så helt plutselig gjør han det slutt for 2 uker siden, samtidig sa han at han hadde fått ny venninne, og jeg spør om det er noe mellom dem, nei sier han bare vennskap. Jeg er så trist for jeg trodde vi hadde det bra. Så i går fikk jeg melding av besteveveninna mi at han såg han sammen med hu nye venninna si og dem kysset og holdt hendene. Så han har lyvet meg midt opp i ansiktet mitt. Je har kutta kontakten med han og ønsker han ikke tilbake men ja det gjør vondt at han har løyet og fått seg dame bak min rygg. Venninna mi tok bilde av dem så så jo at det var han. Vi skulle i bryllup i mai og til søstra hans men det blir jo ikke noe heller. Men jeg vet at han har hatt mange forhold bak seg så er mulig han har gjort dette med andre damer og. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har nylig begynt i ny jobb nå og siden jeg har sorg så er det såvidt jeg klarer å fungere i den nye jobben. Når vi prata så bare smilte han mens jeg gråt av sjokk. Føler meg brukt og kasta rett og slett og lurt og løyet til. Han jobber som psykolog og skulle tro han visste åssen en skal oppføre seg i et forhold men så feil kan en ta. Takk for svar. k32 Anonymkode: 661d8...490 Han trenger tydeligvis terapi og psykolog selv. Drittsekk av en mann. Vær glad du kom deg vekk. Tro meg,DET blir bedre. Sorgen forsvinner,mulig enda raskere når du vet tydelig hvordan en latterlig fyr han er. Anonymkode: 38bd8...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Je begriper ikke dette, han sa han hadde følelser for meg da det ble slutt mellom oss men han følte forholdet gav han lite. Men han har jo ikke prata om dette før til meg. Bare holdt følelsene og tankene sine inni seg. Hvordan kan jeg da vite hva han har følt? Men han har tydeligvis erstattet følelsene han hadde for meg og fått følelser for den nye dama si. Hvordan skjer det egentlig? Har aldri opplevd det å gått fra en mann til en annen slik som han har gjort her med meg. følelser for meg så følelser for hu så kort tid etter? Ja han behandla meg som dritt og han er en dritt. Anonymkode: 661d8...490 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har opplevd det veldig mange menn har opplevd. Forholdet blir avsluttet, og du får vikarierende forklaringer. Du skjønner det ikke, før du opplever at hun like etter blir observert med en annen tre uker etter, og tre måneder etter så bor de i lag. Da skjønner man at grunnen er at hun allerede hadde truffet en annen. Utrolig mange sjofle vesener der ute. Hvordan komme seg videre? Vi alle er forskjellige, og tidsaspektet kan variere sterkt. Det handler en god del om å etablere seg på nytt, altså seg selv som singel person. Gradvis vil sorgen forsvinne. Godta at tankene om han/dere kommer, men ha noen mentale verktøy som gjør at du ikke blir sittende i det for lenge. Verdens største klisjé, men jobber du godt og aktivt, så leger tiden alle sår. Så dette med psykologer, de aller fleste av de utdanner seg nok til det fordi de har mengder av psykologiske issues selv. Anonymkode: da827...baf Ja er vel både menn og damer som er slike dessverre. Sier bare fuck them. Anonymkode: 661d8...490 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Omstill tanke sette ditt, han løy for deg, du føle deg sveket. Dette er ikke noe å føle savn over. Skriv en liste med alt negative om han, alle har noe. Les det om og om igjen, det hjelper. Anonymkode: 77eda...801 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Han har ikke gjort noe galt. Dere var sammen i ett år, og han fant i løpet av den tiden ut at du ikke er den rette for ham, og han gjorde det derfor slutt. Han fikk antagelig følelser for en annen mens han var sammen med deg, og han gjorde det som føltes riktig for ham. Han gjorde det derfor slutt med deg. Han kunne ha gått bak ryggen din. hvordan komme seg videre? Hva fungerer for deg? Finne en rebound? Fokusere på jobb? Finne en hobby? Fokusere på venner og fritid? Hva gjør deg lykkelig? Anonymkode: 69e7f...588 1
Ubulu Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Du har opplevd det veldig mange menn har opplevd. Forholdet blir avsluttet, og du får vikarierende forklaringer. Du skjønner det ikke, før du opplever at hun like etter blir observert med en annen tre uker etter, og tre måneder etter så bor de i lag. Da skjønner man at grunnen er at hun allerede hadde truffet en annen. Utrolig mange sjofle vesener der ute. Hvordan komme seg videre? Vi alle er forskjellige, og tidsaspektet kan variere sterkt. Det handler en god del om å etablere seg på nytt, altså seg selv som singel person. Gradvis vil sorgen forsvinne. Godta at tankene om han/dere kommer, men ha noen mentale verktøy som gjør at du ikke blir sittende i det for lenge. Verdens største klisjé, men jobber du godt og aktivt, så leger tiden alle sår. Så dette med psykologer, de aller fleste av de utdanner seg nok til det fordi de har mengder av psykologiske issues selv. Anonymkode: da827...baf Eksen var med en annen under en uke etter det ble slutt De har som regel noen andre. Men slikt gjør menn også. Egentlig ganske greit, da vet man at det er over. Når det er slutt, så er det slutt. Handler om å komme seg videre for å leve livet sitt
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Je begriper ikke dette, han sa han hadde følelser for meg da det ble slutt mellom oss men han følte forholdet gav han lite. Men han har jo ikke prata om dette før til meg. Bare holdt følelsene og tankene sine inni seg. Hvordan kan jeg da vite hva han har følt? Men han har tydeligvis erstattet følelsene han hadde for meg og fått følelser for den nye dama si. Hvordan skjer det egentlig? Har aldri opplevd det å gått fra en mann til en annen slik som han har gjort her med meg. følelser for meg så følelser for hu så kort tid etter? Ja han behandla meg som dritt og han er en dritt. Anonymkode: 661d8...490 Han sier det for å skåne deg. Ingen går fra en til en annen hvis de faktisk bryr seg nok om og har de rette følelsene for vedkommende. Jo fortere du innser det og slutter å dvele med hva som er sant og ikke, jo fortere går du videre. Bare glem hele fyren. Anonymkode: a39e7...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han sier det for å skåne deg. Ingen går fra en til en annen hvis de faktisk bryr seg nok om og har de rette følelsene for vedkommende. Jo fortere du innser det og slutter å dvele med hva som er sant og ikke, jo fortere går du videre. Bare glem hele fyren. Anonymkode: a39e7...6b8 For å skåne meg??? Ja men jeg fant jo ut at han har ei annen dame så hvor dum går det an å bli?? Nei folk som ikke være ærlige er ikke noe å tro på eller ha noe med å gjøre. Bare til å kaste han ned i dritten der han hører hjemme. Anonymkode: 661d8...490
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 Bare jeg som reagere på at ei «venninne» skal ta bilde og si hva en x har gjort? Jeg hadde aldri funnet på å gjort noe sånt for min venninne. Jeg har heller bygd henne opp men å bække henne opp med at det ble slutt. Og ikke trykt henne enda lenger ned. Det er det jeg føler hun gjorde no. Vi vet jo at noen folk går veldig fort videre. Sånn er det bare. Anonymkode: d842b...a33
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Skrevet 18. april 2024 Du har vært uheldig med han her, håper neste blir en skikkelig fin fyr 😊 Anonymkode: db9fc...2ad
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #15 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han har ikke gjort noe galt. Dere var sammen i ett år, og han fant i løpet av den tiden ut at du ikke er den rette for ham, og han gjorde det derfor slutt. Han fikk antagelig følelser for en annen mens han var sammen med deg, og han gjorde det som føltes riktig for ham. Han gjorde det derfor slutt med deg. Han kunne ha gått bak ryggen din. Vel, mange vil hevde at har du starten en relasjon med noen andre, og du blir i lag med den med det samme samlivsbruddet er et faktum, så har du gjort feil. Anonymkode: da827...baf
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #16 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Je begriper ikke dette, han sa han hadde følelser for meg da det ble slutt mellom oss men han følte forholdet gav han lite. Men han har jo ikke prata om dette før til meg. Bare holdt følelsene og tankene sine inni seg. Hvordan kan jeg da vite hva han har følt? ... Anonymkode: 661d8...490 Er ikke alltid lett å skjønne hvordan eller hvorfor noen mister følelser eller ikke har tro på forholdet. Alle har sine egne kriterier, og mange vet ikke hva de ser etter heller. Anonymkode: 285e6...71d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #17 Skrevet 19. april 2024 Psykologer vet mye om følelser, men ikke nødvendigvis forhold. De har det ikke lettere med å finne kjæreste, men vanskeligere. De har vanskelige jobber og har klart seg på et prestisjestudium. Mange av dem slipper ikke folk så lett innpå seg. Anonymkode: 285e6...71d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #18 Skrevet 19. april 2024 Han avslutter forholdet og sier han fått en ny venninne og du er over tretti år og gråter av sjokk fordi han "løyet" til deg fordi han er blitt observert kyssende på den nye damen? Hmm. 🤔 Anonymkode: e3ab4...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå