Gjest Gjest_Lilja_* Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er redd dumme meg for alt , noen ganger er jeg mer redd enn andre. Jeg føler meg ikke trygg det er maten da som jeg er redd :,( Det er sunt og la la og så i neste øyeblikk er det ikke sunt :,( Assa vil noen vi ikke skal spise da :,( Jeg føler meg så mislykka da jeg er redd for mat , selv om jeg spiser men ikke alt som jeg torde før for jeg er blitt så REDD :,( Så lurer jeg på jeg drikker to kopper med sånn Sjokolade Cappucino med bare vann hver dag :,( Så da lurer jeg på er det sunt ? Er det sånn at kaffe samler vann er redd. Viss jeg slutter er det jo ikke sikkert vann forsvinner for det er jo ikke sikkert det er vann men fett :,( Min samboer sier at det ser ikke ut eller kjennes ut som fett men hvorfor er det så ekkelt ikke vite Gud og jeg hater meg idag er en sånn dag :,( Føler jeg gjør alt galt selv om jeg prøver bli frisk Det er så vanskeligt. Hvor mye er for mange brødskiver ? Hva er for mye middag og hva er for mye frukt snufs :,( Føler ikke jeg spiser for mye av noe men hvem vet da :,( Ikke jeg for jeg er bare en forvirra jente :,( Jeg skulle ønske jeg bare kunne dø og forsvinne for ingen kan hjelpe meg og jeg prøver men gjør sikkert alt alt galt alt er jo min skyld :,(
Latee Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Tror du trenger profesjonell hjelp. Eventuelt en prest.
Gjest Gjest_Lilja_* Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Har ikke så lyst på hjelp av en prest da men viss det er det folk mener så.
Mette Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Kjære gjest Jeg vil be deg a kontakt med Mentalhelse der du kan få hjelp. På grunnlag av vi ikke har profesjonelt helsepersonell her inne, stenger jeg tråden. Remyline Moderator
Fremhevede innlegg