Gå til innhold

Hvordan ville dere tenkt om denne situasjonen? Hvorfor vil han møte henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste jeg er veldig glad i, vi har vært sammen ganske lenge. Han hadde ei jente han traff litt før vi ble sammen, de hadde også sex. Han har ikke truffet henne på tiden vi har vært kjærester, har ikke hørt noe om henne før nå. For nå spør han plutselig om det er greit for meg at han treffer henne fordi hun vil snakke med han. Jeg vet ikke hva hun vil prate om men han tror hun har det vanskelig og vil prate om det. Som sagt, de har ikke vært venner så lenge jeg har vært i bildet, så jeg synes det er så rart at dette kommer opp nå. 

Jeg sa jeg synes det var dumt, og ikke likte det. Vi hadde en kjempekrangel og han gikk likevel. Hva tenker dere? Han sier han ikke er interessert i henne. 

Anonymkode: 20459...11a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje hun er gravid?

Neida. J

eg skjønner deg godt, og kan ikke se en eneste god grunn til at de skal møtes? De er jo ikke venner engang..

Anonymkode: 5fa89...9ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i henne.

Det finnes null forklaringer som forklarer valget ellers. Man skylder ikke noen man har vært i en relasjon med noe som helst, og skulle det vært en sjelden god grunn, så hadde jo han fortalt den til deg.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

har ikke hørt noe om henne før nå.

Slik går det fordi av dere som mener mobilen er han sitt privatliv. Da snakker han så klart med andre. Men dette er selvvalgt fra dere. Verden fungerer ikke slik at du skal gi alle grenseløs tillit og frihet, det er så naivt at da fortjener man å bli lurt.

Anonymkode: 5c793...95d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en kjæreste jeg er veldig glad i, vi har vært sammen ganske lenge. Han hadde ei jente han traff litt før vi ble sammen, de hadde også sex. Han har ikke truffet henne på tiden vi har vært kjærester, har ikke hørt noe om henne før nå. For nå spør han plutselig om det er greit for meg at han treffer henne fordi hun vil snakke med han. Jeg vet ikke hva hun vil prate om men han tror hun har det vanskelig og vil prate om det. Som sagt, de har ikke vært venner så lenge jeg har vært i bildet, så jeg synes det er så rart at dette kommer opp nå. 

Jeg sa jeg synes det var dumt, og ikke likte det. Vi hadde en kjempekrangel og han gikk likevel. Hva tenker dere? Han sier han ikke er interessert i henne. 

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 7806f...351

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

i nesten to år

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan ha tusen mer eller mindre gode grunner til å ville snakke med ham. Det som er relevant for deg, er hvorfor du stoler så lite på kjæresten din at du vil styre hvem han treffer - for det er det dette handler om. Har du noen som helst grunn til å tro at han ikke er til å stole på? Med mindre dere har en historie med utroskap, tillitsproblemer eller annen grenseoverskridelse, skjønner jeg at han blir sur. "Jeg vil ikke at du skal treffe henne" = "Jeg stoler ikke på deg".

Anonymkode: b3819...35f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om du kan bli med...

Anonymkode: 1022b...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel nysgjerrig på hva hun vil?

Anonymkode: 46342...3c1

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har de vel truffet hverandre,hva var det hun ville?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...