AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg har diverse annonser på Finn, og noen av tingene er ganske populære, da jeg har mellom 15 og 20 personer som har lagret annonsen, men ingen tar kontakt. Så selger jeg varer der ingen har lagret, men folk tar kontakt for å kjøpe. Hvorfor er det så mange som viser interesse for en vare men ingen tar kontakt? Sitter de og venter på att jeg ska setta ned prisen? Jeg setter ned prisen litt og litt etter en stund, men ofte kan jeg ikke gå lavere ned enn den siste prisen. Anonymkode: f0ae4...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 18. april 2024 #2 Del Skrevet 18. april 2024 La oss si jeg er interessert å finne en sofa...og da lagrer jeg alle de sofaene jrv finner interessant...og til slutt kan jeg sammenligne de i forhold pris...farger modell etc. Så bare for at man lagrer betyr ikke at de vil kjøpe. 14 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg lagrer som en oversikt over ting jeg liker og kanskje kan tenke meg å kjøpe, men jeg har mange av dem og velger til sist en, eller beholder dem uten å kjøpe som en pekepinn på hva som har vært til salgs og hvilken pris den gikk for. Et slags "album" over ting jeg liker altså. Anonymkode: 67e69...725 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 18. april 2024 #4 Del Skrevet 18. april 2024 (endret) Jeg personlig lagrer annonser om jeg har mange alternativer jeg ønsker å gå igjennom. Da lagrer jeg de jeg liker også går jeg igjennom dem en gang til og velger ut den jeg vil kjøpe - Så om vi legger det til grunn, kanskje det er fordi det du selger har mange tilsvarende alternativer? Å lagre en annonse ville jeg uansett tolket som en interesse for produktet du selger. Endret 18. april 2024 av Granskudd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Del Skrevet 18. april 2024 Lagrer for å sammenligne pris, eller så venter jeg på at selger kanskje går ned i pris👍🏼 Anonymkode: 43a48...4de 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Del Skrevet 18. april 2024 De lagrer fordi de liker den men den er for dyr de leter etter annen farge og har din som backup de har ikke råd akkurat nå; men følger med den. de trenger en annen str, men har din lagret for å huske det. Jeg lagrer alle jeg har interesse av. Noen er bare en huskelapp for meg selv, for noe jeg ser etter. Noe venter jeg på at prisen senkes Anonymkode: 7d7e9...baa 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 18. april 2024 #7 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg legger ting jeg liker i favoritter. Grunnen til at jeg ikke kjøper er fordi: 1. Det er for dyrt, så venter og ser om prisen går ned. 2. Jeg er blakk og må vente til jeg har fått penger. 3. Jeg har funnet samme ting billigere en annen plass og har bare glemt å fjerne fra favoritter. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Del Skrevet 18. april 2024 Lagrer for å vente til du går ned i pris eller gir den bort. Anonymkode: 657f6...2be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lagrer for å vente til du går ned i pris eller gir den bort. Anonymkode: 657f6...2be Jøss, går det an å være så gniten🤔 Ts Anonymkode: f0ae4...ba9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har diverse annonser på Finn, og noen av tingene er ganske populære, da jeg har mellom 15 og 20 personer som har lagret annonsen, men ingen tar kontakt. Så selger jeg varer der ingen har lagret, men folk tar kontakt for å kjøpe. Hvorfor er det så mange som viser interesse for en vare men ingen tar kontakt? Sitter de og venter på att jeg ska setta ned prisen? Jeg setter ned prisen litt og litt etter en stund, men ofte kan jeg ikke gå lavere ned enn den siste prisen. Anonymkode: f0ae4...ba9 Jeg har irritert meg i laaang tid selv over det samme! Det er fordi folk skal ha det gratis at de setter hjerter, fordi de venter på at du skal hive det etter dem innpå der. Kjøper skal heller ikke betale frakt... råder deg til ikke å sette ned prisen men vente til en fornuftig person tar kontakt og ser verdien i det du selger. Anonymkode: 6bdb9...bbd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Del Skrevet 18. april 2024 Vel. For tiden kjøper jeg meg opp på klatreutstyr. Så jeg lagrer alle sko jeg tror kan være i riktig størrelse som er i en rimelig ok stand og prisklasse (og har bilder av de faktiske skoene fra ulike vinkler. Gidder du ikke ta bilder så kjøper jeg ikke). Så må jeg møysommelig merke for merke finne et som jeg tror kan passe meg. Og så må jeg sjekke min størrelse i det merket (som enhver kvinne vet er skostørrelser og klesstørrelser helt uten verdi - hvert eneste merke har sitt eget opplegg). Fra samlingen «klatring» sjekkes ting løpende ut. Noen ting er aktuelle, men ikke til den prisen selger har satt. Da blir de liggende til de enten selges eller settes ned eller jeg kjøper noe bedre. Tidvis er jeg også på jakt etter rimelig vage ting. «Noe nytt til stua» eller «hva slags lampe kan passe på barnerommet?» og da havner relativt mange ting der som jeg nok aldri kommer til å kjøpe. Jeg sletter sporadisk, men ikke rutinemessig. Tenk på lagring som åpne faner i nettleseren - 99,9% kommer aldri tilbake. Folk som meg - som bruker bruktmarkedet til 99% av sine innkjøp lagrer masse ting de aldri kjøper. Akkurat slik du gjør når du en kveld er på jakt etter ny jakke og søker opp mange aktuelle fra ulike merker, men bare kjøper en. Anonymkode: 44651...6b2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. april 2024 #12 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 9.57): Jeg har diverse annonser på Finn, og noen av tingene er ganske populære, da jeg har mellom 15 og 20 personer som har lagret annonsen, men ingen tar kontakt. Så selger jeg varer der ingen har lagret, men folk tar kontakt for å kjøpe. Hvorfor er det så mange som viser interesse for en vare men ingen tar kontakt? Sitter de og venter på att jeg ska setta ned prisen? Jeg setter ned prisen litt og litt etter en stund, men ofte kan jeg ikke gå lavere ned enn den siste prisen. Anonymkode: f0ae4...ba9 For å huske varen til senere 😊 Ikke noe mer hokus pokus enn det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #13 Del Skrevet 20. april 2024 Lagrer ofte fordi prisen er for høy. 90 prosent av annonsene jeg lagrer blir kjøpt når prisen settes ned til et akseptabelt nivå. Ingen vil kjøpe pent bruke gummistøvler til en 4 åring for 300,- Og nei, den ullbodyen du selv betalte 599 for er ikke verdt 299 når den er brukt i 4 måneder. Anonymkode: dd67d...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #14 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 9.57): Jeg har diverse annonser på Finn, og noen av tingene er ganske populære, da jeg har mellom 15 og 20 personer som har lagret annonsen, men ingen tar kontakt. Så selger jeg varer der ingen har lagret, men folk tar kontakt for å kjøpe. Hvorfor er det så mange som viser interesse for en vare men ingen tar kontakt? Sitter de og venter på att jeg ska setta ned prisen? Jeg setter ned prisen litt og litt etter en stund, men ofte kan jeg ikke gå lavere ned enn den siste prisen. Anonymkode: f0ae4...ba9 Som andre her så lagrer jeg varer jeg er interessert i for å danne meg et bilde over pris og tilgjengelighet i markedet for den typen vare. Selv om jeg ikke kan vite eksakt hva salgspris ender på, så er det for min del en nyttig øving i verdisetting. Jeg er også interessert i hest, og i den kategorien hender det at jeg lagrer annonser som ikke er interessante i seg selv, men hvor jeg vurderer salgsobjektet som grovt feilpriset (overpriset), bare for å se prisutviklingen i annonsen etterhvert som selger får en realitetssjekk. Igjen så hjelper det meg å forstå om jeg er nogenlunde på ballen ift markedet. Anonymkode: 11326...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. april 2024 #15 Del Skrevet 20. april 2024 For å se om det går ned i pris, og for å sørge for at jeg ikke glemmer de ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 20. april 2024 #16 Del Skrevet 20. april 2024 Enklere enn om man skulle skrive en huskeliste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #17 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 10.16): Jøss, går det an å være så gniten🤔 Ts Anonymkode: f0ae4...ba9 Kan jo være det er selger som er grisk og. Mye overprising på Finn. Har du populære varer men ingen som kjøper, så har du jo muligens priset deg for høyt. Markedet bestemmer jo til syvende og sist prisen. Jeg lagrer ting jeg tenker kanskje å se litt på senere, kanskje sammenligne med andre objekter i samme kategori, kanskje se om de går ned i pris, eller har på vent til jeg har mer penger eller trenger en sånn ting eller noe. Jeg glemmer nok ofte det jeg har lagret da, så selv om tanken er å ta en vurdering på noe senere, så blir det nok fort i realiteten at jeg bare trykker hjerte på noe og glemmer det. Anonymkode: ecde4...d31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #18 Del Skrevet 20. april 2024 Jeg gjør det vist jeg synes den er dyr får da får jeg varsel når prisen blir redigert😊 venter jeg på å ha råd spør jeg bare om de kan holde av😊 Anonymkode: b420a...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #19 Del Skrevet 20. april 2024 Elektronikk er overpriset til de grader på finn. Enkelte tror de kan få mer for et eldre produkt i forhold hva tilsvarende koster ny på tilbud. Legger til på favoritter, selger setter aldri ned prisen, får ikke solgt. Anonymkode: 212b8...d06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #20 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg kjøper aldri noe på finn. Men selger når jeg kan. Så når jeg lagrer er det for å få en oversikt over hva tilsvarende er verdt, og presentert, mulig låne litt tekst og faktum. Anonymkode: 0d6b7...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå