Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 2 plussgrader her nå, da målt i skyggen. I skrivende stund står barnevogna på terrassen i sola. Det kjennes helt fint ut inni der og babycall tilsier en temperatur på 12 grader. Baby er i vårpose og har på seg ulldress utenpå klærne og ullpledd samt tynn ullue. Er dette innafor eller bør jeg fjerne vogna fra sola?

Synes det er vanskelig med sånne skiftende temperaturer som er nå :snurt: Baby sover maks 40 min i vogna 

Anonymkode: b8cff...1c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La barnet ligge i tykkere pose og stå i skyggen. Barna mine sov ute i mange kuldegrader og var varme som bare det.

Å sette vogna i solen kan fort bli for varmt.

Anonymkode: 35530...3fe

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La barnet ligge i tykkere pose og stå i skyggen. Barna mine sov ute i mange kuldegrader og var varme som bare det.

Å sette vogna i solen kan fort bli for varmt.

Anonymkode: 35530...3fe

Hun trenger ikke tykkere pose nå. Har pakket vekk den da hun er en varm baby og fort blir for varm 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du følger med på temperatur går det helt fint😊

Anonymkode: ba55b...98f

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge vognen slik at hun ikke får sola på seg. 

Hvis du klarer å kjenne på henne i nakken, så kan du kjenne om hun er varm. 

Anonymkode: 466fa...c00

AnonymBruker
Skrevet

Vår står aldri i sola. Pakker heller godt inn. Sola blir brått fryktelig varm her, så tørr ikke annet. 

Anonymkode: 72c7f...f26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg plasserte vogna I skyggen rett etter at jeg skrev innlegget. Hun våknet etter 30 min og var god og varm :laugh: Tror jeg holder den unna sola så godt det lar seg gjøre 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg plasserte vogna I skyggen rett etter at jeg skrev innlegget. Hun våknet etter 30 min og var god og varm :laugh: Tror jeg holder den unna sola så godt det lar seg gjøre 

Man kan aldri stole på at sola ikke varmer opp vogna for mye. Så er nok lurt det ja 👍🏻

Anonymkode: 72c7f...f26

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid hatt en regel om at vogna ikke får stå i sola uansett. Overoppheting er skummelt, og ei vogn har litt samme effekt som en varm bil.

Anonymkode: 7e9fc...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...