Saeria Skrevet 12. februar 2006 #41 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Når man er ferdig utviklet varierer fra person til person. Dersom man kan ta skade av å gjøre det, eller få sine bryster misformet av det, så er det følgelig ikke noe man bør gjøre. Men dersom (stikkordet er dersom) det ikke er fare for det, så er det vel ingen sak? Kroppen er fremdeles i utvikling i disse årene, selv om det gjerne ikke synes i form av puppestørrelse. Etter fylte 20 begynner mange kvinner å få litt bredere hofter, fettlagrene dannes og puppene kan faktisk vokse enda litt til som følge av det, i tillegg til at en endrer fasong andre steder på kroppen. Derfor er jeg enig i at det er 20 års aldersgrense. Når man er 18 er man for det meste i stand til å fatte konsekvensene av sine handlinger. Vet du hva? Der er jeg faktisk ganske uenig med deg. En 18 åring er i lovens øyne voksen, men langt i fra alle har evnen til å reflektere over hva en sånn operasjon innebærer. En må bytte ut innlegg med jevne mellomrom, en må åpne/skjære i arrvev, rekonvalesensen er ikke alltid så enkel som man tror, hva skal man gjøre i forhold til fremtidige barn og amming? Er det farlig? De fleste på 18 er fremdeles ganske selvsentrerte og tenker ikke mange år fremover i tid. De ser gjerne bare at større pupper = større lykke/bedre selvfølelse. De tenker ikke nødvendigvis på komplikasjoner/farer tilknyttet en sånn operasjon, hva skjer hvis de i fremtiden ønsker å ta innleggene ut osv. En 18 åring er på vei til å bli ordentlig voksen, men har fremdeles mye å lære og erfare som fører til at de blir modne, reflekterte og voksne mennesker.← Endret 12. februar 2006 av Saeria
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #42 Skrevet 12. februar 2006 Dagens 18-åringer er ikke veldig modne nei, med hederlige unntak. Å finansiere døtres boobjob uansett om de er 18 eller 22 syns jeg høres helt sprøtt ut. Da ville jeg heller finansiert en god terapaut som kunne gjøre bedre ting for selvbildet enn to silikonputer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå