AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Hei alle sammen! Jeg lurer på om noen her har erfaring med å opprette testament? Jeg ser det finnes flere nettsider som tilbyr dette, og ulike måter å gjøre det på. Har noen brukt disse tjenestene, og kan de anbefales? Er det noen fordeler ved å bruke online plattformer, eller er det tryggere å gå til en advokat? Ville elske å høre deres tanker og råd om hva som er den beste fremgangsmåten. ☺️ Anonymkode: b27ae...60d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Vi valgte familieadvokat. Jeg hadde satt meg godt inn i ting i forkant, og har en del juss gjennom studiet. Likevel hadde familieadvokaten en rekke, gode innspill, tilpasset vår situasjon. Blant annet relatert til bindinger frem i tid. Så ordnet vi fremtidsfullmakt samtidig, og fikk en pakkepris. Også her kom han med en rekke gode innspill, som å inkludere rett til å selge egen bolig, som vi ikke hadde tenkt på en gang. Videre vet vi at alt er juridisk korrekt gjort, og vil være umulig for andre å bestride. Så jeg ser egentlig utelukkende fordeler, med unntak av at det koster litt. Men det kan være veldig dyre penger å ikke bruke. Anonymkode: 5ee11...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå