AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til sommer, sol og bikinisesong. Det er så utrolig mye flott å se på. Bittesmå bikinier som avslører struttepupper og barbert kjønn. Og når toppene forsvinner kan det knapt bli bedre. Har booket et par turer til Spania i sommer. Intet er bedre enn å ligge på stranden med en norsk venninnegjeng på tur ved siden av. De starter ganske anstendig, men etterhvert som alkoholen siger inn, så forsvinner hemningene. Og da blir det kos for oss rundt, som liker spretne jentekropper i fri utfoldelse. Vi går en herrrrrrrlig tid i møte!!!! Anonymkode: 5b681...f34 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Takket være slike som deg går mange av oss kvinner en utrivelig tid i møte. Veldig ubehagelig å kjenne menns øyne iaktta deg når du bare ønsker å kose deg og slappe av. For slike som deg gløtter ikke bare lett forbi, nei dere stirrer. Dere kan tenke at vi ikke merker det, men tro meg, det gjør vi. Anonymkode: 37b9e...47e 4 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: Takket være slike som deg går mange av oss kvinner en utrivelig tid i møte. Veldig ubehagelig å kjenne menns øyne iaktta deg når du bare ønsker å kose deg og slappe av. For slike som deg gløtter ikke bare lett forbi, nei dere stirrer. Dere kan tenke at vi ikke merker det, men tro meg, det gjør vi. Anonymkode: 37b9e...47e Tro meg, jeg er den du minst venter. Hvem er jeg, siden du vet så godt hvem "slike som deg" er? Er jeg den enslige som sitter der alene med hatt og solbrillene på? Eller er jeg småbarnsfaren som bygger sandslott sammen med barna? Eller er jeg den 60 år gamle damen som selv sitter der med hengepuppene ute? Eller er jeg venninna di som er med deg på tur? Anonymkode: 5b681...f34
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tro meg, jeg er den du minst venter. Hvem er jeg, siden du vet så godt hvem "slike som deg" er? Er jeg den enslige som sitter der alene med hatt og solbrillene på? Eller er jeg småbarnsfaren som bygger sandslott sammen med barna? Eller er jeg den 60 år gamle damen som selv sitter der med hengepuppene ute? Eller er jeg venninna di som er med deg på tur? Anonymkode: 5b681...f34 Du er som de fleste menn, en gris! Det sier seg selv i HI. Anonymkode: 0cfc0...454 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tro meg, jeg er den du minst venter. Hvem er jeg, siden du vet så godt hvem "slike som deg" er? Er jeg den enslige som sitter der alene med hatt og solbrillene på? Eller er jeg småbarnsfaren som bygger sandslott sammen med barna? Eller er jeg den 60 år gamle damen som selv sitter der med hengepuppene ute? Eller er jeg venninna di som er med deg på tur? Anonymkode: 5b681...f34 «Slike som deg» er folk som sitter og gleder seg til kvinner blir lettere kledd slik at du kan se på dem. Kanskje enser vi ikke like godt kvinner som ser, men tro meg, vi merker dere menn. Uavhengig om du er en småbarnsfar, ung, gammel, sammen med noen eller alene. Vi kjenner øynene deres på kroppen vår. Det er veldig ubehagelig. Og håper virkelig at du ikke skal reise til Spania med kone og barn for å sitte på stranden og stirre på venninnegjenger på stranda… stakkars kvinner som havner på samme strand som deg. Menn som deg er grunnen til at jeg skulle ønske jeg var mindre attraktiv. Hadde vært godt å sitte på stranden uten å bli stirret på av kåte menn. Anonymkode: 37b9e...47e 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Jeg er enig i at hovedinnlegget er klønete formulert og ikke virker spesielt sympatisk, men jeg er kvinne og kikker da også på andre på stranda? Synes det er deilig med sommer, lite klær og folk som koser seg i sola, og jeg kan da også godt bli kåt av å se på flotte menn. Ligger selvfølgelig ikke og glor, men å kikke litt er vel lov? Og at mange menn liker å se nakne pupper er da ganske naturlig? Jeg synes også pupper er sexy, selv om jeg er heterofil kvinne og ikke har sex med andre kvinner. Sol og strand og lettpåkledte kropper, what's not to like? Anonymkode: 86d67...80f 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er som de fleste menn, en gris! Anonymkode: 0cfc0...454 Hehe, ærlig. Rett fra hjerterota! Anonymkode: 11753...960
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 8.06): Takket være slike som deg går mange av oss kvinner en utrivelig tid i møte. Veldig ubehagelig å kjenne menns øyne iaktta deg når du bare ønsker å kose deg og slappe av. For slike som deg gløtter ikke bare lett forbi, nei dere stirrer. Dere kan tenke at vi ikke merker det, men tro meg, det gjør vi. Anonymkode: 37b9e...47e Tja, jeg finner det litt pirrende. Og en bekreftelse på at jeg er verdt å titte på. Varmen fra solen på huden og kanskje en liten bris gjør meg kåt. Jeg er ikke like fast og fin som for 20 år siden, men fin bekreftelse å bli tittet DISKRÉ på. Jeg har endelig bikket over i den alderen der jeg kan bruke stringbikini igjen og slipper skille på rumpa. Har bodd noen år i Spania og lært meg kutymen blant de lokale, hvor det er greit å bade toppløs og slikt. Gleder meg til ferie jeg også 🥰 Anonymkode: 400dc...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tja, jeg finner det litt pirrende. Og en bekreftelse på at jeg er verdt å titte på. Varmen fra solen på huden og kanskje en liten bris gjør meg kåt. Jeg er ikke like fast og fin som for 20 år siden, men fin bekreftelse å bli tittet DISKRÉ på. Jeg har endelig bikket over i den alderen der jeg kan bruke stringbikini igjen og slipper skille på rumpa. Har bodd noen år i Spania og lært meg kutymen blant de lokale, hvor det er greit å bade toppløs og slikt. Gleder meg til ferie jeg også 🥰 Anonymkode: 400dc...3e7 Problemet er alle de som ikke er diskrét, men som stirrer. Og det er alt for mange menn som gjør det. Jeg trenger ikke å bli glodd på av kåte menn uten sosiale antenner for å føle meg attraktiv. Jeg bruker ikke stringbikini og ser an klientellet før jeg tar av meg toppen. Hjemme soler jeg meg naken. Faktisk bedre å være naken på en nudiststrand enn i bikini på vanlig strand, for der har jeg sjeldent opplevd så intenst stirring som på vanlig strand. Anonymkode: 37b9e...47e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #10 Skrevet 19. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: «Slike som deg» er folk som sitter og gleder seg til kvinner blir lettere kledd slik at du kan se på dem. Kanskje enser vi ikke like godt kvinner som ser, men tro meg, vi merker dere menn. Uavhengig om du er en småbarnsfar, ung, gammel, sammen med noen eller alene. Vi kjenner øynene deres på kroppen vår. Det er veldig ubehagelig. Og håper virkelig at du ikke skal reise til Spania med kone og barn for å sitte på stranden og stirre på venninnegjenger på stranda… stakkars kvinner som havner på samme strand som deg. Menn som deg er grunnen til at jeg skulle ønske jeg var mindre attraktiv. Hadde vært godt å sitte på stranden uten å bli stirret på av kåte menn. Anonymkode: 37b9e...47e Tror ikke du merker noe som helst da du neppe er noen som blir glodd spesielt mye på. Med unntak av kanskje helt tragisk menn. Menn av kvalitet ser kun på eksepsjonelt attraktive damer. Og vi blir like mye glodd på tilbake. Spesielt av dere middelaldrende pæreformede damer. Anonymkode: 4fb1c...6e7
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2024 #11 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror ikke du merker noe som helst da du neppe er noen som blir glodd spesielt mye på. Med unntak av kanskje helt tragisk menn. Menn av kvalitet ser kun på eksepsjonelt attraktive damer. Og vi blir like mye glodd på tilbake. Spesielt av dere middelaldrende pæreformede damer. Anonymkode: 4fb1c...6e7 For kvinner som virkelig liker å bli eksponert.. da er det jo igrunn uhøflig å ikke vise litt begeistring, med å sende et blikk eller et smil.. Og joda, det skaper smalltalk, uten noen form for seksuell antydning.. Så menn gjør ofte det av ren høflighet, for det skaper også et bedre miljø på badestranden. Hva andre gjør på stranden, bryr jeg meg ikke så mye om.. bruk gjerne MeToo for min del, så blir strandlivet rettferdig for alle😉
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror ikke du merker noe som helst da du neppe er noen som blir glodd spesielt mye på. Med unntak av kanskje helt tragisk menn. Menn av kvalitet ser kun på eksepsjonelt attraktive damer. Og vi blir like mye glodd på tilbake. Spesielt av dere middelaldrende pæreformede damer. Anonymkode: 4fb1c...6e7 Jeg er ikke på stranda for å se på menn og heller ikke for å bli glodd på. Kanskje den dagen jeg blir middelaldrende og pæreformet da, det vet jeg ikke enda. Å jo da, jeg merker godt når menn stirrer. Og det er som du sier, både han veltrente på 22, pubertale gutten som aldri har sett en naken kvinne i virkeligheten, småbarnsfaren med familien på slep, han eldre som passer strandveska mens kona tar seg en dukkert, også har du det aller verste; kompisgjengen som ikke legger skjul på at de ser og litt vel høyt diskuterer rumpa mi eller puppene mine med mål om at jeg skal bli smigrer over oppmerksomheten. Jeg blir altså ikke smigret. Kanskje kan jeg bli lett smigret av han som passerer meg, gløtter raskt på meg før han gir meg et smil og ser meg i øynene. Anonymkode: 37b9e...47e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #14 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tja, jeg finner det litt pirrende. Og en bekreftelse på at jeg er verdt å titte på. Varmen fra solen på huden og kanskje en liten bris gjør meg kåt. Jeg er ikke like fast og fin som for 20 år siden, men fin bekreftelse å bli tittet DISKRÉ på. Jeg har endelig bikket over i den alderen der jeg kan bruke stringbikini igjen og slipper skille på rumpa. Har bodd noen år i Spania og lært meg kutymen blant de lokale, hvor det er greit å bade toppløs og slikt. Gleder meg til ferie jeg også 🥰 Anonymkode: 400dc...3e7 String bikini burde alle gått med alltid Anonymkode: dc604...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå