AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Er det bare ein myte att nor damer er på foreksempel på helga tur med danskebåten eller lignende att dem slipper seg fullstendig ut? Da skal dem ha seg kuk om dem er singel eller ikke... Hva er din erfaring med slike turer der "det som skjer på tur blir på tur" Samboeren min bruker å dra til nabobyen med 2 veninne å da får eg ein magefølelse på det skjer ting hun ikke vil eg skal vite. Forsåvidt greit om det som skjer med dem den kvelden blir der 😄 Anonymkode: 575cb...469 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Jeg har reist med danskebåten flere ganger, og da har jeg aldri erfart noe sånt, heller ikke vært ute etter. Anonymkode: cb922...28a 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Det ville på ingen måte vært sosialt akseptert i min vennegjeng å være utro, så dette skjer ikke på mine jenteturer hvertfall. Anonymkode: 7d844...905 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Ja, opplever ganske ofte å få "jeg vil ha kuk"-oppmerksomhet fra damer på tur sammen. Har hatt noen skikkelig nasty tilbud fra damer som er på "første tur etter mammaperm" - fulle av forventning, men utslitte og tåler alkohol dårlig. Sørgelig egentlig. Anonymkode: be540...8ad 2 1
Angelheart2 Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ville på ingen måte vært sosialt akseptert i min vennegjeng å være utro, så dette skjer ikke på mine jenteturer hvertfall. Anonymkode: 7d844...905 Dette! Gjelder for øvrig både kvinner og menn i de kretser jeg oppholder meg. Damer som oppfører seg slik på tur blir sett veldig ned på av de andre rundt. 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Vi kan drikke oss fulle, kan danse, leke, baksnakke folk vi ser, men ikke kjenner osv., men vi er overhodet ikke interessert i at andre skal involvere seg innenfor vår sfære og i alle fall ikke sexuelt. Vi snakker ikke en gang stygt om mennene våre. Det er likevel såpass barnslig og dårlig humor at det ikke er noe å snakke høyt om hjemme. K42 Anonymkode: b45e4...838 6 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det ville på ingen måte vært sosialt akseptert i min vennegjeng å være utro, så dette skjer ikke på mine jenteturer hvertfall. Anonymkode: 7d844...905 Hva ville vært konsekvensen om ei venninne var utro da? Anonymkode: 575cb...469
Skogtusssa Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Vi drar på helgetur en sjelden gang. Vi er bare oss venninnene på en hytte. Eneste stedet vi treffer folk med kuk er på matbutikken. Vi har reist bort for å få pause fra menn og barn. Det skjer ikke at vi henger med andre menn på en venninnetur. Utroskap er langt utenfor våre verdier og holdninger. Vi drikker, spiser, sover, går tur/ski og fjoller i vei. 5
Skogtusssa Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva ville vært konsekvensen om ei venninne var utro da? Anonymkode: 575cb...469 Er du som spør dame eller mann? Må nesten være dane for å forstå. En konsekvens om man gjør noe som er uakseptabelt i en venninnegjeng er psykisk terror. Det trengs nødvendigvis ikke bli sagt eller gjort noe, men følelsen av utfrysning vil være der, selv om du får være med fysisk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 27 minutter siden, Skogtusssa said: Er du som spør dame eller mann? Må nesten være dane for å forstå. En konsekvens om man gjør noe som er uakseptabelt i en venninnegjeng er psykisk terror. Det trengs nødvendigvis ikke bli sagt eller gjort noe, men følelsen av utfrysning vil være der, selv om du får være med fysisk. Mann Anonymkode: 575cb...469
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Har vært på mange jenteturer både som singel og i forhold, men har aldri vært utro eller hatt som mål å finne en sexpartner. Det har ikke mine venninner heller. På jentetur er fokuset å slappe av og ha kvalitetstid sammen. De venninnene som har prioritert pikk foran samhold på slike turer blir gjerne ikke inkludert neste tur. Pikk kan man finne seg når man ikke har satt av tid og penger for å tilbringe tid sammen. Ingen av mine opptatte venninner har vært i nærheten av å være utro på slike turer heller. Anonymkode: 4dd39...612 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har vært på mange jenteturer både som singel og i forhold, men har aldri vært utro eller hatt som mål å finne en sexpartner. Det har ikke mine venninner heller. På jentetur er fokuset å slappe av og ha kvalitetstid sammen. De venninnene som har prioritert pikk foran samhold på slike turer blir gjerne ikke inkludert neste tur. Pikk kan man finne seg når man ikke har satt av tid og penger for å tilbringe tid sammen. Ingen av mine opptatte venninner har vært i nærheten av å være utro på slike turer heller. Anonymkode: 4dd39...612 Men er det et problem for dere at en av venninnene finner seg en pikk for en kveld? Evnt hvorfor? Blir de liksom kasta ut av gjengen hvis de ryker på noe? Hvorfor? Anonymkode: 38b9e...487
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 Kvinner kan være ganske enkle med litt alkohol i bildet. Jeg er omreisende selger å bor på hotel hver uke. Møtt endel kvinner på jobbreiser alene, hva de har hjemme betyr ikke noe for meg. Men det som går igjen er jo at de ikke får det de trenger hjemme...så har hatt sex med mange på denne måten. De er fra 30åra og endel oppover Etpar glass vin kan løse opp mange. Anonymkode: 3ff2e...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Skrevet 18. april 2024 Tja, vi slipper oss fullstendig ut innenfor de forpliktelsene vi har påtatt oss da. Så det som kanskje for noen pusher grensen mot utroskap er sensuell dans hvor det kan bli nært og hett🤭 Vi ønsker jo å være trofaste til forholdene våre selvom en fremmed kanskje der og da frister mer - så som gode venninner hender det at vi må gi hverandre en påminnelse om at grensa pushes for eksempel. Ingen av oss hadde latt en venninne gå på hotellrom med en fremmed i slutten av kvelden. Anonymkode: e6518...ef3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #15 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men er det et problem for dere at en av venninnene finner seg en pikk for en kveld? Evnt hvorfor? Blir de liksom kasta ut av gjengen hvis de ryker på noe? Hvorfor? Anonymkode: 38b9e...487 Tja, i vår vennegjeng ville man blitt kastet ut - men ikke fysisk. Mer sånn at vi andre hadde spist frokost tidligere og så «er så sliten må opp på rommet igjen og hvile meg» når den utfryste kommer ned osv. Invitasjoner som kommer helt i siste liten av typen «du kaaan jo sikkert være med hvis du absolutt vil» osv. Utroskap er bare ikke noe vi vil assosieres med og man straffes for å bryte «normene» i en gjeng ja. Anonymkode: 7e020...f77 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville vært konsekvensen om ei venninne var utro da? Anonymkode: 575cb...469 Vel.. Først, så tenker jeg at vennene mine og jeg deler samme verdisyn, og i mine øyne er utroskap noe man ikke gjør mot andre. Jeg kjenner jo også mennene til mine venninner, så da kan du jo tenke deg selv hvilket dilemma man plutselig står i? Anonymkode: f3f85...d05 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Jeg har vært på mange jenteturer, mest som singel. Og aldri har jeg eller mine venninner hatt sex med noen på disse turen. Vi som er single kan flørte litt. Men vi er på jentetur, og vil være sammen med venninnene våres. Anonymkode: af95a...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men er det et problem for dere at en av venninnene finner seg en pikk for en kveld? Evnt hvorfor? Blir de liksom kasta ut av gjengen hvis de ryker på noe? Hvorfor? Anonymkode: 38b9e...487 Nei, ikke noe problem, men det er ikke vits å sette av tid og penger hvis man ikke har tenkt å være sammen. Det er jo nettopp derfor vi drar på slike turer. Hvis noen av dem velger å bruke den helga på å ha sex med fremmede så er det opp til dem. Men hvis de ikke ønsker å bruke helga på venninnegjengen så trenger de jo ikke å være med. Vi er fortsatt like gode venninner. Vi som har mann og barn må jo planlegge og få det til å gå opp med logistikken for hele familien for å delta på slike utflukter, da forventer vi at tiden brukes til det vi har planlagt. Dette er vi ganske samstemte om alle sammen, så generelt ikke noe problem. Anonymkode: 4dd39...612 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke noe problem, men det er ikke vits å sette av tid og penger hvis man ikke har tenkt å være sammen. Det er jo nettopp derfor vi drar på slike turer. Hvis noen av dem velger å bruke den helga på å ha sex med fremmede så er det opp til dem. Men hvis de ikke ønsker å bruke helga på venninnegjengen så trenger de jo ikke å være med. Vi er fortsatt like gode venninner. Vi som har mann og barn må jo planlegge og få det til å gå opp med logistikken for hele familien for å delta på slike utflukter, da forventer vi at tiden brukes til det vi har planlagt. Dette er vi ganske samstemte om alle sammen, så generelt ikke noe problem. Anonymkode: 4dd39...612 … er det derimot utroskap i bildet blir man raskt fryst ut ja. Jeg ønsker ikke å omgås noen som er i stand til å såre og svike sine nærmeste. Anonymkode: 4dd39...612 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi kan drikke oss fulle, kan danse, leke, baksnakke folk vi ser, men ikke kjenner osv., men vi er overhodet ikke interessert i at andre skal involvere seg innenfor vår sfære og i alle fall ikke sexuelt. Vi snakker ikke en gang stygt om mennene våre. Det er likevel såpass barnslig og dårlig humor at det ikke er noe å snakke høyt om hjemme. K42 Anonymkode: b45e4...838 Dette. Jeg har en jentegjeng hvor vi er tolv stykker. Jenteturer handler ikke det aller minste om sex, og hater at menn tar kontakt. Hold dere unna! Noen av oss vil til og med komme seg unna sexmas hjemmefra 🤪 Vi har ingen interesse av å fortelle mennene våre hva vi har drevet med, det er vår private greie, mellom bare oss jentene. De single er heller ikke interessert i sex eller oppmerksomhet fra menn. Jenteturer handler om oss jentene, og bare det. Anonymkode: 9c588...9c0 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå