AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg skal på et arrangement om noen uker, og ønsker da å for en gangs skyld gå med hæler. Problemet er at jeg ikke tror jeg greier å gå med hæler fra start til slutt (hvordan folk greier det aner jeg ikke 🤷🏼♀️), da det blir litt gåing til og fra arrangementet. Er rett og slett trikset å ta med seg hælene, og gå med flate sko til og fra? Hvor gjør man isåfall av skoene man ikke bruker? Tror ikke jeg har en veske som er stor nok. Ilandsproblemer, jeg vet, ønsker bare å pynte meg litt ekstra en kveld, uten å være ferdig i føttene før arrangementet har begynt.. Anonymkode: ff379...fae
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Hvordan* skulle det selvsagt stå i overskriften 😂🤦🏼♀️ Ts Anonymkode: ff379...fae
Mona123 Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Ballerinasko med tynne såler som kan brettes er min redning. Evt taxi 😅
Roci Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skal på et arrangement om noen uker, og ønsker da å for en gangs skyld gå med hæler. Problemet er at jeg ikke tror jeg greier å gå med hæler fra start til slutt (hvordan folk greier det aner jeg ikke 🤷🏼♀️), da det blir litt gåing til og fra arrangementet. Er rett og slett trikset å ta med seg hælene, og gå med flate sko til og fra? Hvor gjør man isåfall av skoene man ikke bruker? Tror ikke jeg har en veske som er stor nok. Ilandsproblemer, jeg vet, ønsker bare å pynte meg litt ekstra en kveld, uten å være ferdig i føttene før arrangementet har begynt.. Anonymkode: ff379...fae Kan du ikke ta med en egen veske/bag/pose å ha "gåskoene" i, som du henger sammen med yttertøyet? 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Kjøp skikkelige hæler, feks fra Clarks. Jeg går i de hele dagen på jobb, blir ikke sliten i beina 😊 Anonymkode: f0884...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå