Gå til innhold

Hvordan få han til å ligge med meg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes i helgen etter noen dagers Tinderchat. Det sa umiddelbart pang, superkjemi og det ble full pakke. Vi snakket om før første date om hva vi begge søkte etter, og det var en fast elsker, og på daten var vi enige at vi måtte sees enda mer. Har siden vært daglig snapper fra han, ganske trivielle ting fra hverdagen hans fra det han gjør, komplimenter og småflørting. Ikke noe sexprat. Oftest er det han som tar initativet og noen ganger jeg. Men nå er jeg så kåt på han og vil så gjerne ha en ny date, men skjønner ikke helt dette spillet med hvordan man skal fiske til seg en ny date og hvor mye jeg skal man fokusere på sex/kropp. Hvor direkte skal jeg være? Hvordan bør jeg gå frem?  Vil jo bare møte han og ligge mer med han.

Akkurat nå er jeg så drittlei av å ikke helt vite hvor jeg har han og om det blir noe mer. Vært helt stille i kveld og har lyst til å glede meg til å treffe han igjen.

Anonymkode: d1351...d0a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig og åpen er mitt forslag.

Bare si at du digga sist dere hadde sex og du vil oppleve mer av det og spør om han er ledig til helgen (eller en annen kveld du er ledig) 

Anonymkode: d477d...3e3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor kåt du er så ikke fall for fristelsen med å sende penisbilde. Da ødelegger du alt, damer liker ikke det.

Anonymkode: 76f54...7f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett hvor kåt du er så ikke fall for fristelsen med å sende penisbilde. Da ødelegger du alt, damer liker ikke det.

Mener du at TS skal bytte kjønn siden vedkommende tydeligvis er kvinne ...?

Anonymkode: de874...1ba

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror det er dame TS.... 

• Liker 1
Skrevet

Tror menn elsker å  og høre at du likte å ha sex med de,  så flørt i vei. Si at han var sykt digg og har lyst på mer fra han når kan vi treffes?

Tror ikke menn i sånne situasjoner er vonde å be for litt sex ass.. det er som regel motsatt som er problemet av det jeg har lest her da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Send melding og si at du vil møte han igjen! Ta initiativ, det setter han nok pris på! 

Anonymkode: 3f5dd...aef

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da skal jeg være litt mer frempå. Jeg er forresten en dame.

Hvordan ville en melding hørt ut som uten at jeg hadde virket desperat?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, da skal jeg være litt mer frempå. Jeg er forresten en dame.

Hvordan ville en melding hørt ut som uten at jeg hadde virket desperat?

Jeg er ikke flink med dating men kan det være en ide å spørre "når skal vi sees igjen da, er du ledig til helgen kanskje?" eller noe i den dur? Kan ikke helt se at det skal være problematisk? Og så ta ting der ifra. Blir vel sex om sexen var bra sist :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det holder å foreslå en ny date og ta det derfra. Unødvendig å si at du vil ha sex, med mindre du virkelig føler for å si det 

Anonymkode: 4864e...693

AnonymBruker
Skrevet

Ikke send bilder...men skriv tydelig hva du vil, at du vil ha deilig sex igjen :) For eks....eller vil ha det igjen, gjerne i kveld...for eks..

Anonymkode: 093e8...ac7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er ikke flink med dating men kan det være en ide å spørre "når skal vi sees igjen da, er du ledig til helgen kanskje?" eller noe i den dur? Kan ikke helt se at det skal være problematisk? Og så ta ting der ifra. Blir vel sex om sexen var bra sist :) 

Ok, bilder sender jeg ikke. Må bare kaste inn spørsmålet. Hvis jeg har lyst til å møte han lørdag, når bør jeg sende melding om å treffes? Samme dagen?

Er skikkelig dårlig på dating, første gang på 18 år og er ganske rusten på dette spillet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, bilder sender jeg ikke. Må bare kaste inn spørsmålet. Hvis jeg har lyst til å møte han lørdag, når bør jeg sende melding om å treffes? Samme dagen?

Er skikkelig dårlig på dating, første gang på 18 år og er ganske rusten på dette spillet.

Send melding i dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Send i dag du :) NÅ :D 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men TS, er det faktisk dating dette her, eller er det kun søken om en fast elsker? For det er jo to vidt forskjellige ting, med helt ulike forventninger. Førstnevnte har jo romantiske forutsetninger, mens sistnevnte ikke nødvendigvis betyr forpliktelse.

Anonymkode: bdd83...70c

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

"Hei! Du var digg sist gang - lyst til å treffes igjen på lørdag?"

Anonymkode: bfa68...bfc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men TS, er det faktisk dating dette her, eller er det kun søken om en fast elsker? For det er jo to vidt forskjellige ting, med helt ulike forventninger. Førstnevnte har jo romantiske forutsetninger, mens sistnevnte ikke nødvendigvis betyr forpliktelse.

Anonymkode: bdd83...70c

Fast elsker er det vi egentlig har snakket om, er nok ikke i modus for noe mer seriøst enn det akkurat nå. Kaller et møte en date men det er kanskje feil ord. Litt dårlig på dette her

AnonymBruker
Skrevet

Takk for sist, det var digg. Hva med en reprise i helgen?

Anonymkode: f50be...ea3

Skrevet

«Har lyst på deg jeg, når kan jeg treffe deg igjen 🤤» 

funker fjell. 

• Hjerte 2
Skrevet
miss summers skrev (42 minutter siden):

«Har lyst på deg jeg, når kan jeg treffe deg igjen 🤤» 

funker fjell. 

Siden dere er enige om at dere søker fast elsker og ikke noe forhold så ville jeg nok vært så direkte som Miss summer foreslår ja. Er da ingen grunn til å gå rundt grøten da. Og spør nå hvis du ønsker noe til helgen, de fleste legger planer litt i forkant. Og det er ikke nødvendigvis like hyggelig å få den forespørselen utpå natta i helgen....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...