aowi Skrevet 8. februar 2006 #1 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde et svakt øyeblikk når jeg bladde gjennom posten...... bestilte disse fra sunkost. Har såvidt begynt med dem men glemmer dem til stadighet Andre som har prøvd dem? funker de noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. februar 2006 #2 Del Skrevet 8. februar 2006 Nesten ironisk at denne er postet under "Sunn livstil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 8. februar 2006 #3 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde et svakt øyeblikk når jeg bladde gjennom posten...... bestilte disse fra sunkost. Har såvidt begynt med dem men glemmer dem til stadighet Andre som har prøvd dem? funker de noe? ← Påstanden er at de skal hindre opptakk av karbohydrater, regner jeg med? For det første vil det ikke fungere. For det andre ville du angret bittert når tarmbakteriene dine plutselig får servert tidenes fråtsemåltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #4 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette må være et virkelig intelligent preparat? I tarmen brytes jo all næring vi får i oss ned til enheter kroppen kan nyttegjøre seg, og jeg skjønner ikke helt hvordan et kosttilskudd skal stoppe noen, men slippe andre igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå