Gå til innhold

Jentesex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer og drømmer om sex med ei anna jente og har lyst til å prøve. Ønsker ikke å gjøre det med ei nær veninne, men hvordan finner man ei som kan være med?

Anonymkode: b35fe...c2e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her

Anonymkode: 9a8ac...832

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mange par som ser etter ekstra jente på f eks nakentid. Single jenter er litt vanskeligere ser det ut som. Kan jo tenkes at mannen er fornøyd med å bare få referat etterpå, evt være tilstede men ikke delta. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fantaserer og drømmer om sex med ei anna jente og har lyst til å prøve. Ønsker ikke å gjøre det med ei nær veninne, men hvordan finner man ei som kan være med?

Anonymkode: b35fe...c2e

Det må du prøve, ingen andre enn jenter kan kvinnekjønnet bedre.  Herreguuud for noen orgasmer en kvinne gir meg❤️

Anonymkode: 2cf2b...346

AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (8 timer siden):

Mange par som ser etter ekstra jente på f eks nakentid. Single jenter er litt vanskeligere ser det ut som. Kan jo tenkes at mannen er fornøyd med å bare få referat etterpå, evt være tilstede men ikke delta. 

Det er denne evindelige mannen som alltid lusker rundt i bakgrunnen mange kvinner vil unngå. Jentesex er jentesex, det er ikke ønskelig å få en creepy fyr med på kjøpet.

Anonymkode: af551...297

• Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er denne evindelige mannen som alltid lusker rundt i bakgrunnen mange kvinner vil unngå. Jentesex er jentesex, det er ikke ønskelig å få en creepy fyr med på kjøpet.

Han er vel mannen/partner med den ene kvinnen. Ikke en fremmed creep liksom.

AnonymBruker
Skrevet
myMa skrev (2 minutter siden):

Han er vel mannen/partner med den ene kvinnen. Ikke en fremmed creep liksom.

Uansett uønsket og creepy. Enten får han la dama si nyte fitte i fred, eller så får han si nei. Og håpe at hun ikke går fra ham.

Anonymkode: 53035...058

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
myMa skrev (11 timer siden):

Det er da mye enklere for en kvinne å finne en kvinne enn det er for et par å finne en kvinne. De fleste kvinner som ønsker sex med kvinner ønsker ikke en mann med på kjøpet. Om det er få single kvinner som ønsker å finne kvinne på nakentid er vel det fordi det er feil arena for kvinne som søker kvinner og kun det. 

Alltid mange par som søker ekstra kvinne, og få kvinner som ønsker par.Det er derfor slike kvinner kalles enhjørninger. Kvinner som søker kvinne er ikke så uvanlig at det kalles enhjørninger. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett uønsket og creepy. Enten får han la dama si nyte fitte i fred, eller så får han si nei. Og håpe at hun ikke går fra ham.

Anonymkode: 53035...058

Du er så bitter at jeg kjenner fiskelukta igjennom mobilskjermen. Hva med å, touch some (gr)ass?

Anonymkode: b5858...8ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er så bitter at jeg kjenner fiskelukta igjennom mobilskjermen. Hva med å, touch some (gr)ass?

Anonymkode: b5858...8ec

Ikke meg du kommenterer, men du virker litt desperat. Du høres ut som et av disse creepa som bruker kona som agn når du fisker etter fitte.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke meg du kommenterer, men du virker litt desperat. Du høres ut som et av disse creepa som bruker kona som agn når du fisker etter fitte.

For et creepy forhold du og flere har til andre kvinner og menn. For deg er menn usle kryp som bruker kona som agn for å få mer fitte, og kona er ei hjernedø fitte som lar seg bruke. 

Enn om han vil at hun skal oppleve dette? Og enn om hun etter hvert tenker at det tilfører mer spenning om hun lar han få se?  Hvorfor alltid kinkshaming av menns lyst? Uten mannens lyst ville de fleste kvinner blitt oppfattet som tørre fugleskremsler. 

Anonymkode: a7108...a05

AnonymBruker
Skrevet

For et creepy forhold du og flere har til andre kvinner og menn. For deg er menn usle kryp som bruker kona som agn for å få mer fitte, og kona er ei hjernedø fitte som lar seg bruke

Enn om han vil at hun skal oppleve dette? Og enn om hun etter hvert tenker at det tilfører mer spenning om hun lar han få se?  Hvorfor alltid kinkshaming av menns lyst? Uten mannens lyst ville de fleste kvinner blitt oppfattet som tørre fugleskremsler. 

Anonymkode: a7108...a05

Jeg snakker ikke om kvinner som ønsker å ha jentesex, men om menn som prøver å henge seg på. En kvinne som lar seg overtale eller presse til å være med på dette, er ikke nødvendigvis hjernedød. Det er menneskelig å gi etter for press. Det jeg ikke kan utstå, er sånne creepy menn🤮

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt tilfeldig jentesex ifbm fest. Veldig deilig. Jeg liker de med et par kg ekstra, tynne beinete damer er ikke noe tess. Vi har vært hetero alle sammen, det var litt av sjarmen, utforskende og nysgjerrig sammen, ikke noen ekspert eller behov for å ta styringen. Og ingen fare for å ville mer eller uklare forventninger. Vi var på fest, boblebad, alkohol innabords, kåt.

Håper jeg får oppleve jentesex igjen før jeg går av med døden 😅

Anonymkode: fc002...c94

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg snakker ikke om kvinner som ønsker å ha jentesex, men om menn som prøver å henge seg på. En kvinne som lar seg overtale eller presse til å være med på dette, er ikke nødvendigvis hjernedød. Det er menneskelig å gi etter for press. Det jeg ikke kan utstå, er sånne creepy menn🤮

"prøver å henge seg på"?

Kjæresten er bi, og er fullstendig med på at hun ikke får møte en dame på egenhånd. Seksuelt opptrer vi som par, og det må både menn, kvinner og par være innforstått med. 

Anonymkode: fafb3...ae6

AnonymBruker
Skrevet
On 4/18/2024 at 7:05 AM, myMa said:

Folk som ser etter andre på nakentid er av SÆRS lav kvalitet. 

Anonymkode: f3901...af6

AnonymBruker
Skrevet

"prøver å henge seg på"?

Kjæresten er bi, og er fullstendig med på at hun ikke får møte en dame på egenhånd. Seksuelt opptrer vi som par, og det må både menn, kvinner og par være innforstått med. 

🤮🤮🤮

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

🤮🤮🤮

Jeg vet ikke hva du prøver å si, men du argumenterer ikke så godt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du prøver å si, men du argumenterer ikke så godt. 

Ikke du heller, men du demonstrer at du er nøyaktig den type «mann» jeg hadde i tankene. Rett og slett dritekkel.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...