Gå til innhold

Noen andre som kun får vondt i musa under mensen, ikke i ryggen eller magen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke smerter i korsryggen eller magen under mensen, har kun vondt i musa. Kjennes ut som om noen har sparka meg drithardt i skritten. Og kjenner det sånn hele tiden. Er spesielt vondt når jeg sitter på do. Noen andre som har det sånn?

Anonymkode: 57c1a...53b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!! Dette har jeg lurt på også. Det gjør vondt i leppene liksom. Skikkelig vondt også! Mest på dag 1 da, så gir det seg.

Anonymkode: 4294f...b8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her.

Anonymkode: 0696a...403

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan faktisk være endometriose. Ikke alle med endometriose får mensensmerter fra helvete, noen får "bare" underlivssmerter. 

Anonymkode: a5368...f6b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan faktisk være endometriose. Ikke alle med endometriose får mensensmerter fra helvete, noen får "bare" underlivssmerter. 

Det gjelder ikke meg hvertfall, syklusene mine er ekstremt regelmessig på 26 dager og jeg ble lett gravid da vi prøvde :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjelder ikke meg hvertfall, syklusene mine er ekstremt regelmessig på 26 dager og jeg ble lett gravid da vi prøvde :) 

Jeg har selv endometriose med regelmessig syklus, infertilitet og uregelmessig syklus er ikke garanterte symptomer på endometriose. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja er ikke det helt vanlig? Å være øm, og føle et trykk nedover? Har også vondt i magen og ryggen

Anonymkode: 05fcd...e20

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vondt overalt. Ryggen, hoftene, bekkenet generelt og de ytre kjønnsleppene! Gjør også vondt å tisse, men har ikke UVI eller noe sånt. For meg er det normalt, og jeg tenker at også du har det normalt for din kropp. 

Anonymkode: 3687c...a3b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg får vondt overalt. Ryggen, hoftene, bekkenet generelt og de ytre kjønnsleppene! Gjør også vondt å tisse, men har ikke UVI eller noe sånt. For meg er det normalt, og jeg tenker at også du har det normalt for din kropp. 

Anonymkode: 3687c...a3b

Det er nok sant. Vi er så forskjellige. Kjente til ei som fikk vondt i magen og ryggen, men kun på ene siden. Så hvis hun hadde vondt i høyre siden av ryggen og magen så hadde hun vondt i motsatt side neste gang. Så hun kjente vel veldig godt hvilken side/ hvilken eggstokk som hadde løsnet egg. 

Anonymkode: 57c1a...53b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 9.00):

Ja er ikke det helt vanlig? Å være øm, og føle et trykk nedover? Har også vondt i magen og ryggen

Anonymkode: 05fcd...e20

Jeg kjenner aldri noe i selve musa (heller ikke ømhet), får derimot vondt i nedre del av magen og evt korsryggen.

Anonymkode: af805...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...