AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Hvor mange damer syns det er vanskelig å komme av sleiking i fylla? Eller hvor ofte opplever dere menn at jenter ikke kommer når det er alkohol i bilde? Jeg selv føler meg helt bedøvet og lurer på om det er høyest uvanlig Anonymkode: 9c0cb...fe4
Mezzosoprena Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Det er vel generelt ofte vanskeligere å komme generelt når man er full... 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Jeg er sjanseløs til å komme om jeg har drukket særlig mer en 2 glass vin. Jeg er mann. Samboeren min er likedan. Ingen av oss har glede av sex når alkohol er involvert. Tipper dog det er ca 15 år siden sist vi hadde sex etter å ha drukket alkohol. Anonymkode: a9b8a...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Veldig gøy med sex i alkoholrus, men svært sjelden jeg kommer av det. Anonymkode: e3284...5eb
Bamseklemmer Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 Øyner jeg sex når jeg er ute på byen, bytter jeg ut alkoholen med å drikke masse vann.. Litt nattmat, badet og så til sengs. Men som oftes sovner vi mens vi koseprater, og når vi våkner kan sexen bli helt magisk. Så magisk at vi blir liggende lenge utover formiddagen, at magen skriker etter både kaffe og frokost😉 Altså sex i stigende rus er ikke spesiellt deilig, og begge må pule i evigheter for å komme til orgasme.. Selvfølgelig er jo ikke dette noe ukjent fenomen.. kanskje derfor det er så mange som sovner i kosepraten?🤭
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Jeg kommer heller ikke med promille. Har vel skjedd noen få ganger, men da krever det mye. Kvinne Anonymkode: 1f11b...583
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor mange damer syns det er vanskelig å komme av sleiking i fylla? Eller hvor ofte opplever dere menn at jenter ikke kommer når det er alkohol i bilde? Jeg selv føler meg helt bedøvet og lurer på om det er høyest uvanlig Anonymkode: 9c0cb...fe4 Puler ikke på fylla. Anonymkode: 75bc4...7a7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Det kjem an på kor mykje ein sleikjer. Om sleikjinga går over i lepjing, vil det nok få dei fleste til å belje og vekkje åtgaum. Anonymkode: 158a8...620
anon01 Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Jeg kommer fortere med promille. Jeg tørr å slippe meg mer løs. Derav raskere orgasme.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 Mye vanskeligere å komme når jeg har drukket alkohol. Jo mer, jo verre å få til å komme. Trodde det var vanlig? Det virker litt som at alkohol bedøver ting der nede. Anonymkode: cd155...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå