AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Del Skrevet 17. april 2024 Altså en gradvis overgang til grått hår? Jeg har brunt hår, men lyst å la det grå bare vokse ut uten etterfarging. frisøren min sa det var for tidlig...jeg er jo over 50 år. Dette er to år siden, og jeg hørte på henne...men nå er jeg lei fargingen. Hvordan løste du det? Anonymkode: bb320...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Del Skrevet 17. april 2024 Ga opp kampen mot de små grå, sluttet å farge. Klippet håret kort. Anonymkode: 86d1c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Del Skrevet 17. april 2024 Snakk med en annen frisør kanskje? Det er slettes ikke for tidlig! Både jeg og mange av mine venninner har gjort det samme og vi er i 40 årene! Det kommer an på håret hva som ser best ut, mange av vennene mine begynte med lyse striper for å mykne overgangen noe. Jeg lot mitt bare gro ut. Anonymkode: e0d07...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Del Skrevet 17. april 2024 Lyse og mørke striper Anonymkode: 50931...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå