AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Har truffet to flotte damer på byen med et par ukers mellomrom. Spurte om nummeret og fikk det, hun første svarte etter et par tre dager med hyggelig melding og jeg svarte opp relativt kjapt men hun har ikke svart videre på neste kanskje kjedelige men dagligdagse melding hva jeg skal til uka etc.. Hu andre brukte lang tid og svare,n svarte hyggelig heller ikke svart på oppfølgings melding (Da er hun vel ikke interessert) Mister litt selvtillit jeg selv om godt voksen, bør jeg bare finne flere meldinger eller bare gå videre, har ikke problemer med å få nye dater eller telefonnummer men dette var litt ekstra fine damer så synes det var litt dumt. Det er vel ikke damer som vil gjøre seg kostbar å mannen skal jobbe for det når vi har bikka 45 ? Gidder ikke pushe meg på damene heller om caset er at de ikke vil si de er interessert har Mulig jeg er for ordentlig eller kjedelig siden jeg ikke kjenner de annet enn å ha tatt et par øl med de. Anonymkode: 4d7c0...673
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Kan være tilfeldig, men kan være innhold også. Så hva spesifikt handler dette om? Spør de deg hva du skal til uka, så svarer du uten å få respons? Eller svarer du, uten å spørre tilbake? Eller spørr du hva de skal, så svarer ikke de? Kan det være fordi det høres ut som du planlegger å spørre dem på date? Eller håper de du skulle spørre, men så skriver du at du er opptatt? Anonymkode: e648f...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Prøv å ikke la det gå inn over deg. En manns verden er helt fremmed for en kvinnes, og omvendt, for veldig mange. Slike damer får så mye oppmerksomhet de ønsker, og er som et resultat av dette ekstremt krevende. Du vil virkelig ikke involvere deg der selv om pikken din skriker etter dem 😅 Se på det som at du hadde et håp om at de skulle være annerledes, men fant ut at de var akkurat slik de skulle være. Ha det som en regel at er interessen der, så vil du naturligvis få et svar etterhvert. Innholdet har lite å si, men innholdet vil til gjengjeld treffe bedre hos enkelte. Letteste er å være seg selv, så tiltrekker du de som synes du virker spennende som du er. Anonymkode: b5269...e67
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Stiller du de noen spørsmål da? Anonymkode: b6a8d...9fb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 Spurte spørsmål men så ble det stopp i dialogen. Spørsmålet er om en blir en skal fortsetter å sende en melding eller to uten at de har svart på siste fra meg eller om det bare er teit/plagete. Mister bare litt selvtillit når to av to slutter å svare(Hun ene er greit nok da hun brukte et par dager men svarte noe) Men det er vel bare å innse at de ikke er interessert selv om de gir numrene sine å svarer innledningsvis, det å spille har to get er vel mer en greie i yngre aldre Får lære meg å like damer som ikke er så pene da er det nok lettere(Kanskje) TS Anonymkode: 4d7c0...673
AnonymMisbruker Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 Spørs vel hva som skrives. Er det mye svada rundt grøten opplegg så skjønner jeg at folk ikke gidder den slags. Gjør deg tydelig på hva du vil og la det være opp til de om de vil være med. Vil de ikke så vil de ikke. Er tross alt noen milliarder mennesker der ute så ingen grunn til å ta seg nær av at to stykker ikke er interessert.Drit i det og legg ut hundre agn til.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Husk også at vi er ulike... Spørsmål/meldinger som for meg kan virke intenst, kan virke intetsigende og kjedelig for andre. Jeg liker å chatte først, venninna mi hater all chatting. Jeg synes det er for pågående med direkte spørsmål om f.eks date, venninnen min ønsker direkte spørsmål fremfor småprat. Anonymkode: 9ed2f...6ba
Engel Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Hvis de ikke prøver å holde en samtale igang, dvs spør spørmål tilbake osv så er de ikke interessert. Hvis du derimot sendte en melding sist som det ikke var noe direkte å svare på så kan det hende at de bare ikke fant noe å følge opp. Da kan du evt prøve å ta opp tråden igjen. Ellers er det bare å gå videre. Hilsen kvinne på 47
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Spurte spørsmål men så ble det stopp i dialogen. Spørsmålet er om en blir en skal fortsetter å sende en melding eller to uten at de har svart på siste fra meg eller om det bare er teit/plagete. Mister bare litt selvtillit når to av to slutter å svare(Hun ene er greit nok da hun brukte et par dager men svarte noe) Men det er vel bare å innse at de ikke er interessert selv om de gir numrene sine å svarer innledningsvis, det å spille har to get er vel mer en greie i yngre aldre Får lære meg å like damer som ikke er så pene da er det nok lettere(Kanskje) TS Anonymkode: 4d7c0...673 Mange sliter med å si nei, og så sant ikke de har tatt initiativ til å gi deg sitt nummer, blir det noen ganger sånn. De ga kanskje bort nummeret til ti andre og en av dem var mer interessant enn deg. Og så er det veldig mange som ikke blander fylla i hverdagen og bare synes det er kleint å møte igjen folk de møtte på fylla. Det kan være tusen grunner. Anonymkode: e1d43...50b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 Har du prøvd å be de ut? Anonymkode: a5602...a9c
Christina82 Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg